Gå til innhold

Mapping i css


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mappet litt i css, (med source sdk) og lurer på hvordan man kan få nightvision inn på banen, jeg finner alle våpen, men ikke nightvision. Jeg skal lage en mørk bane, og så et bord i hver base med nightvision.... om jeg bare kunne finne det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror faktisk ikke det går an å gjøre det desverre. Selv lager jeg maps til HL2 og ikke CSS, så jeg vet ikke så mye om tingene som går eller ikke går der, men tviler på at det er noen måte å gi spilleren penger på.

Skrevet (endret)

Vi har jo zombie mod i css, og alle zombier får automatisk nightvision når de blir zombier. Så det er iaf ikke umulig å gi spillerne NV uten at de må kjøpe det, men jeg aner ikke hvordan.

Endret av treigzak
Skrevet

Det må da være mulig å gjøre at man starter med NV da, eller er det ikke som med weps? Værtfall når jeg holdt på å mappe (1.6) så kunne jeg spawne weps osv på bakken.

Skrevet

De er ikke med som entities man kan legge ut, ellers hadde det vært null problem.

 

Det du kan gjøre er å bruke en info_overlay til å dekke skjermen til spillerne med NV syn, slik som det gjorde i HL2 når man så gjennom kikkerter osv. Kan egentlig garantere at det er det som er gjort med zombie scriptet til CSS også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...