Gå til innhold

Ny bærbar 15-20k


terje142

Anbefalte innlegg

Trenger en bærbar pc til spill og skole.

 

Denne skal bla. brukes til 3d Programering.

 

Har sett på noen:

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336662 - Asus G2S

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336999 - HP Pavilion dv9550

 

Vurderer også nye dell XPS som kommer om noen dager.

 

Kriterier:

 

Bra skjermkort bør ha dx 10 støtte.

Stor hdd 160gb +

17" skjerm

Trådløst nettverskort

Minimum 2gb ram

 

Kommer sikkert på noe mer etterhvert men vil gjerne ha inspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bump!

 

Trenger litt mer hjelp ettersom dell'en ikke har blitt lansert enda og det ser ut som om det kan ta litt tid som jeg desverre ikke har pga skole situasjonen.

 

Lurer på hva folket synes om Asus G2S, er den litt for dyr i forhold til hva du får? Eventuelt andre alternativer. Sett litt på Multicoms også men skulle helts hatt en 17" skjerm.

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Bump!

 

Trenger litt mer hjelp ettersom dell'en ikke har blitt lansert enda og det ser ut som om det kan ta litt tid som jeg desverre ikke har pga skole situasjonen.

 

Lurer på hva folket synes om Asus G2S, er den litt for dyr i forhold til hva du får? Eventuelt andre alternativer. Sett litt på Multicoms også men skulle helts hatt en 17" skjerm.

 

På forhånd takk :)

9377856[/snapback]

 

Syntes Asus er litt dyrt, men man betaler vel for kvaliteten der.

Se på noen av HP sine 17", jeg er ikke så kjent med HP sine modeller men jeg vet de har god kvalitet til en alright pris. Pass på at du får med deg santa rosa chipset og et GeForce 8X00 kort.

Lenke til kommentar

Vel Dell XPS 1710 er midt i blinken for deg, 1 telefon til dell så kan du jo få ett tilbud.

 

jeg betalte 18 000 for en Dell xps 1710 med 7950GTX som er beste skjermkortet på markedet. 1710 har en helt vill oppløsning samt 17 skjerm.

 

Dell XPS 1710 3 ukers Levering

Legg til den 7200 rpm DIsken og du nærmer der 18000 .. en gunstig pris, Ringer du inn kan du nok prute litt også, Jeg klarte få med sekk, mus og antivirus

Lenke til kommentar
Vel Dell XPS 1710 er midt i blinken for deg, 1 telefon til dell så kan du jo få ett tilbud.

 

jeg betalte 18 000 for en Dell xps 1710 med 7950GTX som er beste skjermkortet på markedet. 1710 har en helt vill oppløsning samt 17 skjerm.

 

Dell XPS 1710  3 ukers Levering

Legg til den 7200 rpm DIsken og du nærmer der 18000 .. en gunstig pris, Ringer du inn kan du nok prute litt også, Jeg klarte få med sekk, mus og antivirus

9379631[/snapback]

 

Ja hurra, kjøp en maskin som er på vei ut av markedet. :thumbup::nei:

Vent isåfall heller på Dell 1730, som er avtageren til 1710, den vil mest sans. koste det Dell 1710 koster nå, bare at du får nyere teknologi "under panseret".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...