golfrider Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 skal spille medievel 2 total war.. Når kampene skal starte opp går skjermen i svart og hele maskinen låses.. Får opp at det er et problem med ati2dvag skjermdriver.. Noen som kan hjelpe? har et ati mobility radeon 9600 skjermkort og 512mb minne
Brede_Skapstroppen Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 forsøk aller først å oppdatere drivere til skjermkortet, sette ned grafikk-innstillingene i spillet of se om det fungerer da. Sørg også for at du har oppdatert spillet til siste patch. Når du har satt ned spillets grafikkinnstillingene så vil det gi deg en indikasjon på om det er dette som var problemet. Vanligvis så er det ganske gode feilmeldinger på dette området, men det kan hende at det er andeledes med Ati enn Nvidia som jeg har. Pass spesielt på å sette ned Unit size, og detaljer på unit, skygger, bygninger og landskap. Hvis det fremdeles ikke funker så vet ikke jeg, men jeg vil tro at du skal kunne kjøre spillet. Husker ikke i farta hva som er minimum-specs på spillet, men tror nok kanskje at 512 Ram er i minimum. Derfor er det viktig at du forsøker å kjøre det med minst mulig eye-candy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå