Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

mus åpner mine dokumenter (Løst)


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp satt sammen min nye PC, og lagt inn Windows XP pro OEM SP2, oppdatert og lagt inn 3D studio max. Problemet mitt er at 3D studio max sin viewport bruker midterste museknapp (scrollknappen, trykker den ned) for å snu rundt og bevege seg i viewporten, men når jeg trykker og holder nede scrollknappen så dukker mine dokumenter mappen opp...

 

Er ikke bare i 3D studio max det skjer, det skjer ellers (overalt hvor jeg trykker nede scrollknappen), er maks irritabelt og gjør til at jeg ikke kan jobbe i 3D studio max :(

 

Noen som vet åssen man fikser det?

Takk på forhånd!

 

PS: Har prøvd å innstallere driverne til musen, går fortsatt ikke å fjerne denne idiotiske snarveien.. har ikke gjort noe som skulle ha lagt inn den snarveien ifra før av T_T

 

 

EDIT: Fikk hjelp på IRC.. tydligvis fulgte en keybind fil med hovedkortdriverne, fjerna den og nå funker alt fint.

Endret av wolferey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første: Dette er totalt feilpostet.

 

For det andre: Når du installerer drivere til musa, følger det da også med et eller annet program fra produsenten, som du kan bruke til å definerer shortcuts osv på "tastene" på musa, f.eks hva som skal skje når du trykker ned scroll-hjulet?

Lenke til kommentar
For det første: Dette er totalt feilpostet.

 

For det andre: Når du installerer drivere til musa, følger det da også med et eller annet program fra produsenten, som du kan bruke til å definerer shortcuts osv på "tastene" på musa, f.eks hva som skal skje når du trykker ned scroll-hjulet?

9364727[/snapback]

 

beklager for feilposten, visste ikke hvor ellers jeg skulle poste det :hmm:

Det eneste som følger med er at jeg kan sette knappen som middle mouse button, men den åpner fortsatt mine dokumenter:

 

http://www.wolferey.net/mus.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...