monzilla Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Har en far som har nettopp kjøpt seg en ny nokiatelefon. Før har han en SEw800i. Han har ca 400 numre liggende på SE-telefonen, og disse må følgelig over til Nokia-telefonen. Har prøvd å sende de via Bt men det funket ikke. Tør ikke helt å prøve meg frem, da det er total katastrofe dersom disse numrene blir slettet. Can anybody please help me?
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Har telefonenene støtte for synkronisering kan du bruke SyncML. Uten noe ledninger og drit har du alltids Zyb. Ellers kan du ta en clean Windows maskin å legge alle kontaktene på SE telefonen over i Outlook, og over igjen på Nokiatelefonen. Det gjorde jeg.
monzilla Skrevet 26. august 2007 Forfatter Skrevet 26. august 2007 Ja, så det var en mulighet for å synce til outlook. Skal prøve det. Men de numrene jeg fyrer over fra SE til outlook, de blir fortsatt liggende på telefonen? Tror begge telefonene har støtte for syncing, er en 3110 den andre.
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Ja jeg mener det. Gjorde iallefall det på min SE og Samsung, og Nokia. Somsagt bare pass på at det er en "clean" outlook. Ellers får du masse annet drit inn. Meldinger og kontakter. Etterpå er det driitenkelt. Nokia PC Suite skal være utrolig behjelpelig.
monzilla Skrevet 26. august 2007 Forfatter Skrevet 26. august 2007 Den er god, takk for hjelpen. Nokia PC suite er veldig bra, brukte det selv til N80en min. Men kan ikke si at SE sin programvare var like fantastisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå