HOHOHOHO222 Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 hvordan får jeg cs til å starte maximert. det skjedde plutselig i dag at cs og hl2 begynte å starte i et vindu. jeg har ikke satt på "start i vindu". dette skjer ikke hvis jeg har på høyest oppløsning, men jeg vil ha på lavest. og når jeg lukker cs eller hl kommer det en rar lyd, det kommer samme lyd som når du putter en usb kabel inn i pcn. hvordan fikser jeg dette?
neadii Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Start CS - Options - Video - Du må ta bort krysset på "Run in a window" eller noe.
HOHOHOHO222 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Skrevet 25. august 2007 Start CS - Options - Video - Du må ta bort krysset på "Run in a window" eller noe. 9358204[/snapback] har cevo, og der har man ikke det valget.
neadii Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Så fjern cevo gui og bare bruk selve configen.
Jooakim Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Om du hadde fulgt denne tråden, hadde du funnet denne siden, hvor det står; "-fullscreen - Tvinger spillet til å starte i fullskjerm."
HOHOHOHO222 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Skrevet 25. august 2007 Om du hadde fulgt denne tråden, hadde du funnet denne siden, hvor det står; "-fullscreen - Tvinger spillet til å starte i fullskjerm." 9359532[/snapback] har fiksa det nå, systemgjenoppretting hjalp. -fullscreen funka ikke. og den knappen var heller ikke huket av. men takk for svar da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå