Gå til innhold

portere en nybestilling?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig å portere ett ny bestillt mobilnummer?

alså,kan man flytte ett telefonummer til ett annen leverandør- f ø r man får simkortet fra den opprinnelige bestillingen?eller roter man til alt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ifølge kundeservice er ikke nummeret aktivt,og porteringsmulig, før du får simkortet i posten,hvilket tar 10-14 dager.

Skrevet

var det jeg tenkte meg så de fikk meg ikke som kunde likevel..synd de kundeservice er et fremmedord i norge..

Skrevet (endret)
var det jeg tenkte meg så de fikk meg ikke som kunde likevel..synd de kundeservice er et fremmedord i norge..

9375410[/snapback]

Er det så rart at de er litt vanskelig da? Hvorfor skal de strekke seg ekstra langt for deg eller prøve å være medgjørlig når du er helt åpen om at du ikke har noen intensjoner om å være kunde hos dem lenger enn det som er helt nødvendig?

 

Kundeservice handler ikke kun om å strekke seg lengst mulig for at du skal få det som du vil - de som jobber på kundeservice skal også sørge for at operatøren de jobber for tjener penger. Da er det ulogisk å skulle bruke ekstra ressurser eller gjøre deg en ekstratjeneste bare så du skal kunne forsvinne fortere.

Endret av zegenie
Skrevet

mulig de skal se til at firmaet skal tjene penger dog ville jeg satt min lit til andre i firmaet på akkurat det området..kundeservice skal tjene firmaet på best mulig måte,og det hjelper lite å tviholde på en kunde da en sur kunde er værre en tyve fornøyde..

 

slik JEG ser det duger de til ikke til noe av delene,da de er verken service utdanna,eller økonomi utdanna.og det sier jeg ikke på bakgrunn av denne hendelsen,men på en generellt grunnlag i norge.

 

men du,nå tar vi oss litt mere kaffe.

er dette noe du har lyst til å diskutere inngående kan vi altids ta dette etter arbeidstid..

Skrevet
mulig de skal se til at firmaet skal tjene penger dog ville jeg satt min lit til andre i firmaet på akkurat det området..kundeservice skal tjene firmaet på best mulig måte,og det hjelper lite å tviholde på en kunde da en sur kunde er værre en tyve fornøyde..

 

slik JEG ser det duger de til ikke til noe av delene,da de er verken service utdanna,eller økonomi utdanna.og det sier jeg ikke på bakgrunn av denne hendelsen,men på en generellt grunnlag i norge.

 

men du,nå tar vi oss litt mere kaffe.

er dette noe du har lyst til å diskutere inngående kan vi altids ta dette etter arbeidstid..

9375814[/snapback]

Hehe, jeg var ikke på jobb når jeg skrev det, så jeg drakk kaffe allerede da ;)

Skrevet
var det jeg tenkte meg så de fikk meg ikke som kunde likevel..synd de kundeservice er et fremmedord i norge..

9375410[/snapback]

Synd folkeskikk er et fremmedord i Norge.

Skrevet

Jeg legger meg bare på den samme generaliserende linjen som han jeg svarte. Samtidig er jeg ganske så sikker på at jeg var nærmere sannheten enn han.

 

Jeg har jobbet med kundeservice i noen år nå. I inn- og utland, med norske og utenlandske kunder. Det siste året har jeg vel hatt 99% utenlandske kunder og det har vært en sann fryd å slippe oss nordmenn. :D

Skrevet
Jeg legger meg bare på den samme generaliserende linjen som han jeg svarte. Samtidig er jeg ganske så sikker på at jeg var nærmere sannheten enn han.

 

Jeg har jobbet med kundeservice i noen år nå. I inn- og utland, med norske og utenlandske kunder. Det siste året har jeg vel hatt 99% utenlandske kunder og det har vært en sann fryd å slippe oss nordmenn.  :D

9378182[/snapback]

 

Det var ment til innlegget over ditt. :)

Skrevet
fordi jeg har muligheten..

9380290[/snapback]

Ja, du har muligheten, men hvorfor bestilte du et abonnement hos en operatør i det hele tatt hvis du ikke skal beholde det?

Skrevet
fordi jeg har muligheten..

9380290[/snapback]

Ja, du har muligheten, men hvorfor bestilte du et abonnement hos en operatør i det hele tatt hvis du ikke skal beholde det?

9381038[/snapback]

Han fant vel et nummer han likte der? ;)

Skrevet

mjo men når jeg ikke er tilgjengelig om to uker så blir det litt vanskelig..ble derfor litt irritert når man ikke kan utvise service.det skal da ikke være så vanskelig,kunde eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...