Gå til innhold

Problemer med Drømefall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ja, når jeg prøver å kjøre det står det at jeg på installere "additional libraries". Jeg trykker på "ok", men så står det at jeg må ha administrator privilegier på PCen min, men jeg har det. Så jeg trykker på "Ok" men programmet bare legger seg ned. Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ingen? Har Administrator på pcen, så det kan umulige være det. Finnes det ett sted jeg kan laste ned disse "library" filene manuelt?

9357353[/snapback]

Jeg har spillt Drømmefall og jeg hadde ingen sånne problemer. Jeg mått ihvertfall ikke laste ned noen ekstra filer. Hvordan er pc-spesifikasjonene dine og hva slags operativsystem? Har du oppgradert og installert nyeste driverne etc.?

Skrevet (endret)

Ein må vel ikkje installere Additional Libraries? Det gjorde ikkje eg i hvert fall. Ikkje med det fyrste ...

Edit: Velkommen til forumet. :)

Endret av Mr. Sviker
Skrevet
Ein må vel ikkje installere Additional Libraries? Det gjorde ikkje eg i hvert fall. Ikkje med det fyrste ...

Edit: Velkommen til forumet. :)

9357498[/snapback]

Sier at jeg må gjøre det når jeg prøver å kjøre spillet. Finnes det en vei rundt det?

Takker : )

Skrevet

Du sier du trenger admin for å kjøre det. Ja du har adminbruker men du må fortsatt kjøre programmene som admin. Du kan skru av UAC mens du installerer og heller skru den av om du vil ha funksjonen senere.

Google etter "disable UAC vista" om du er i tvil om hvordan man gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...