Gå til innhold

XBOX 360 kontroller i WoW.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har lenge lekt med tanken om å teste dette, og muligheten til å bruke din trådløse controller med pcen gjør ikke fristelsen mindre.

Spiller selv rogue, her er hvordan jeg tenkte meg knappeoppsettet:

A - Eviscerate - Garrote

B - Vanish

X - Kidney shot

Y - Sprint

Left trigger - Tab

Right trigger - Sinister strike - Cheap shot

LB - Healing pot

RB - Feint

Nedtrykk på høyre analog stikke: Hopp

Nedtrykk på venstre analog stikke: Auto attack - Sap

Retningsstikken (kommer ikke på et bedre navn :-p)

Venstre - Blind

Høyre - Adrenaline rush

Opp - Blade Furry

Ned - Slice'n'dice

Select - Cloak of shadows

Det eneste problemet er bevegelse, kunne tenke meg standard splinter cell bevegelse med begge analoge stikkene. Noen ideer til hvordan jeg kan løse det?

Endret av Tweaky
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler heller at du bruker en knapp som en "Ctrl/Shift"-knapp. Slik at f. eks X er SS, mens LB+X er Cheap shot. Husker ikke hvordan jeg fikk det til selv, men jeg hadde det iallefall slik når jeg testet wow med 360-kontroller.

Skrevet

Prøv å ta kontakt med DeeTee, uvisst om han spiller wow mer eller er aktiv her inne. Men han gjorde da akkurat dette med en Wii-kontroller :) Så sabla digg ut å sitte tilbakelent i stolen og game noen meter fra skjermen <3

Skrevet
Prøv å ta kontakt med DeeTee, uvisst om han spiller wow mer eller er aktiv her inne. Men han gjorde da akkurat dette med en Wii-kontroller :) Så sabla digg ut å sitte tilbakelent i stolen og game noen meter fra skjermen <3

9351539[/snapback]

Vel, om han ikke er så alt for aktiv her, så spiller han ganske mye (ikke at jeg holder tellinga. :ermm: )

Vet ikke hvor mye tid han bruker online utenom raids, men det er jo bare å lage en alt på 'Ravencrest' å whispe til han det.

Tviler på at han ville likt å bli spurt ut om XBOX 360 konsoller i raids, men det skjønner vel de fleste. :p

Skrevet
Fant denne sida:

http://www.davidnikdel.com/Project_WoW360_Static.htm

Har ikke prøvd, men du kan jo gjøre det. :)

/e leste litt og så at den over er fra 1.9.. :p

http://www.wowinsider.com/2007/07/27/playi...360-controller/

Burde vel funke

9354519[/snapback]

Ser bra ut :-) Det virker som om disse folkene vil kunne spille spillet fullt ut med en 360 controller, noe som ikke virker særlig vellykket. Min tanke er å kun bruke det til combat i raids/heroics og gjøre alt annet the traditional way.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...