Gå til innhold

N80- Plutselig dødt display

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Opplevde noe merkelig idag.

Hadde nettopp sendt en melding med min N80, og skjøv den sammen for å legge den i lommen.

Så på displayet mens jeg skjøv den sammen, og ca 2 sekunder etter jeg hadde gjort det kuttet displayet brått.

Mobilen er fortsatt på, for har på tastelyd når jeg er på jobb, og hører dem. Displayet og lys i tastene er forøvrig dødt.

Noen som har opplevd noe lignende som vet hva det kan være?

Mvh Espen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å slå av og på telefonen? Jeg har nemlig opplevd et svært lignende problem flere ganger (ca 10 ganger) med min. Displayet blir helt svart og det blå lyset blinker, telefonen reagerer på tastetrykk (f. eks. kan jeg skru den av med av knappen) men den går liksom aldri ut av slumremodus.

Fryktelig irriterende sak, men det har løst seg hver gang ved at jeg slår telefonen av og på. Tipper at problemet (i hvertfall mitt) skyldes en software feil.

Skrevet

Ja, har skrudd av og på 4-5 ganger, tatt av batteriet og latt den ligge med det av litt for så å prøve igjen.. Ingenting hjalp..

Like lite reaksjon i disp og lys :(

Skrevet
Ja, har skrudd av og på 4-5 ganger, tatt av batteriet og latt den ligge med det av litt for så å prøve igjen.. Ingenting hjalp..

Like lite reaksjon i disp og lys :(

9350845[/snapback]

Du kan jo prøve en hard reset (*#7370# ) av telefonen, og se om det hjelper.

Siden du ikke kan se noe i displayet kan du prøve denne metoden som er det samme som *#7370# men er beregnet på en mobil som ikke vil starte:

1. Skru av telefonen.

2. Hold nede Ringe knappen (Grønn) + * + 3 + PWR i noen sekunder. (ca 10s)

Skrevet
Hatt mobilen siden mars, og den er ikke så veldig pen lengre etter å ha gått i bakken et par ganger.. Så tviler på at det er garantiverdig skade :ermm:

9389750[/snapback]

hadde lignende problem.. jeg åpnet telefonen en dag og plutselig begynte den å blinke heftig, og så forsvant displayet.. det bare lyste hvitt.. så jeg lot telefonen ligge i to uker (da jeg ikke hadde tilgangen på datakabelen) så reinstallerte jeg firmwaren på nytt, og etter det har jeg ikke sett snurten av det, men kan jo hende dette lurer rett rundt hjørnet... :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...