Wabby Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Hei, Sjekker etter laptop fortiden og fant denne på Deal: Acer Aspire 5684WLMi Link: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=106732&sb=16&lb=0 Pris: 7990,- Det jeg stusser litt på er at den ligger 1100,- under i pris i forhold til alle konkurentene, er dette billig / feilpriset? Fint med litt feedback om modellen generelt også
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 5684 har vel vært en stund på markedet nå, slik at det er vel ikke noen overraskelse at den går ned i pris. Men er den verdt 7990 ?
fredah Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Jeg ville nok ikke kjøpt en acer om jeg var deg, de har/har hatt mye problemer med varme...
Wabby Skrevet 24. august 2007 Forfatter Skrevet 24. august 2007 Det vet jeg ikke, personli har jeg ikke vært den største fanen av Acer og pris er heller ikke noe jeg har stålkontroll på for tiden innenfor bærebare pc'er. Har tenk på en XPS også, men da må jeg hoste opp en del kroner. Ene årsaken til at jeg linket til denne er at jeg har handlet en del fra Deal og er relativt fornøyd med dem sin avbetalingsordninger. Men ser du annen laptop fra Deal til en bedre pris så venligst link den (ikke amd).
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Bruker Acer i dag, og har gjort det i mange år. Er veldig godt fornøyd med min Acer bærbare PC. På min forrige jobb, var vi også forhandler for Acer-pcer i tillegg til et verksted, og min erfaring med Acer pcer er stort sett positivt. Du kan også sjekke HP bærbare vs Acer pcer med tanke på specs kontra pris. Tipper du kan finne noen forskjeller der.
Wabby Skrevet 24. august 2007 Forfatter Skrevet 24. august 2007 Har selv jobbet litt med Acer og vært borti en del Østereng har pøst ut som studentpc på HiA. Problemene var som følger på en del Aspire modeller: -varme -tastaturmerker på skjerm -viftestøy -Spaceknapp henger seg opp eller er hard Dette har gjort meg noe skeptisk til dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå