nekronos Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Hei...! Kjøper noe nytt til pcn nå : Intel Q6600 Asus Commando 4Gb Corsair XMS2 (og det nye nvidia kortet som kommer i 4 kvartal) + 6-10 hardisker Jeg trenger en god psu til å drive dette. Har sett på denne : http://www.microplex.no/product.aspx?pid=m...2cfr3&mcat=c345 og denne https://prisguiden.no/product.php?productId=41152 snakket med en fyr som har peiling. Han sa at MIST psuen skulle kunne klare å drive det. men han ville tatt en kraftigere ; Enermax feks. Den jeg har sett på er jo bare 20w mer?! Noen som har noen bra forslag om hva jeg kan kjøpe? Om det holder med MIST eller Enermax psuen? Takker for svar ;D
Sckank Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt 620 wattern til Corsair. Les tester på nettet og få bakoversveis Mvh
bruno99 Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Ja, appropo, er det 620w som er anbefalt til g9x kortet?
nekronos Skrevet 24. august 2007 Forfatter Skrevet 24. august 2007 Leste noen tester på Corsair 620w Dessverre faller +5 V-linjen over 3 %-grensen, og ender opp med et avvik på 4,6 % er dette skadelig for hardware?
LockBreaker Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Nei. Det er ikke skadelig for hwen din. Tror heller ikke du kommer til å merke noen av disse spenningsfeilene til vanlig bruk.
Sckank Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Bare så det er sagt så er det etter min viten kun hardware.no som har greid å få det avviket på 5v-linja! Andre tester ... og jeg har lest mange av dem ... mener at det blant de mest stabile linjene som eksiterer på PSUer, og er kåret til Editor's Choice på mange anerkjente web-sider. Jeg har en Corsair selv og det maksimale avviket jeg har greid på 5v er rundt 2-3% når jeg har max overklokk. Da overklokker jeg måte skjermkort (8800ern drar jo ikke lite strøm), RAM og CPU.
Mr_Motsatt Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Bare så det er sagt så er det etter min viten kun hardware.no som har greid å få det avviket på 5v-linja! Andre tester ... og jeg har lest mange av dem ... mener at det blant de mest stabile linjene som eksiterer på PSUer, og er kåret til Editor's Choice på mange anerkjente web-sider. Jeg har en Corsair selv og det maksimale avviket jeg har greid på 5v er rundt 2-3% når jeg har max overklokk. Da overklokker jeg måte skjermkort (8800ern drar jo ikke lite strøm), RAM og CPU. 9359106[/snapback] Noe annet enn corsair idag ville vært feil, det har vist seg selv som ett kjempeprodukt og er billig i forhold til prisen. Kjøp det jeg henviste til
kenzzz Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 kan denne dra dette oppsettet da? https://prisguiden.no/product.php?productId=43428 en venn av meg lurer på det samme, har nesten det samme som deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå