Gå til innhold

Samsung 22" LCD-TV Syncmaster 225MW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva vil det egentlig si at det er tv-tuner i den ? Kan den da brukes med Rikspakken som nå snart kommer ?

9363113[/snapback]

 

Forskjellen på en monitor og en TV er tuneren... Dette er egentlig en helt vanlig TV med VGA og DVI-port, sånn at du kan koble en datamaskin opp mot den...

 

Har selv akkurat kjøpt meg en 226BW, som jeg regner med egentlig er samme greia, men uten tuneren... Har desverre ikke fått kobla den opp enda, men det jeg har lest av tester sier at dette er noe av det beste i klassen!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå har jeg også kjøpt meg en slik. Den er fin, og tv og dvd fungerer bra. Men på min er det av og til et tilbakevendende problem med pc-tilkoblingen og samtidig at fjernkontrollen slutter å fungere. Etter å ha googlet litt har jeg funnet at det er en produksjonsfeil på noen skjermer som gjør at meldingen "not optimum mode" dukker opp og at bildet forsvinner. Dette skal ikke være et skjermkort-problem, men relatert til tilkoblingen inn i skjermen. En midlertidig løsning er å fjerne strømtilgangen til skjermen helt (ta ut kontakt) i 5 min, for deretter å skru på igjen. Da er den fin en stund. Jeg for min del skal ringe inn problemet, og håper å få fixa det.

 

Tv-tuner vil si at den kan ta inn dagens analoge signaler. Med morgendagens nett vil du måtte trenge en boks foran. Vet ikke om boksene vil operere med HDMI/Scart/eller dagens tv-kabel (coaxial?) mellom boksen og tven. Med denne skjermen føler jeg meg imidlertid nokså trygg på at overgangen til fremtidig digital-tv ikke vil bli noe problem.

Endret av trygvan
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...