Gå til innhold

hjem med noe i nicket på cs:s

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei... jeg har sett folk på cs:s nor jeg trykker tab for og se scoren så ser jeg navne står og vibrrerer eller går opp og ned med mindre skrift en vi andre har sett det noen ganger hvordan får de det ? jeg vil og det ser kult ut akuratt som navne dems er i animasjon siden det går opp og ned

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du skriver & foran og bak nicket ditt uten mellomrom, f.eks &edson92&

9344579[/snapback]

tusen takk hvordan viste du det ? og finnes det flere andre ting man kan gjøre ?

HAR f.eks sett noen ha pistol og ak og sånn lagd av bare puntumer og masse sånne ting om du skjønner hvor finner de det ?

Skrevet

Vel jeg har sett mange folk med slike navn, og la merke til at alle hadde & i navnet.. så jeg prøvde selv og det funka. Men hva mener du med puntumer? Den må du forklare litt nærmere..

Skrevet
Vel jeg har sett mange folk med slike navn, og la merke til at alle hadde & i navnet.. så jeg prøvde selv og det funka. Men hva mener du med puntumer? Den må du forklare litt nærmere..

9345425[/snapback]

ikke så viktig. men jeg mente at jeg har sett noen ha en pistol lagd av bare prikker alså punktumer og sånne ting du skjønner kansje ikke men ja samma det. men vet du om noen tips eller ting som er kult i cs:s også du hvordan får du animasjons bilde ? kan ikke ha gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...