Gå til innhold

Bacardi Razz, blande med hva?


Anbefalte innlegg

Heisan.

Ba en kompiss av meg kjøpe med noe børst fra tax-free'n, han kom hjem med en flaske bacardi razz til meg :ermm: .

Skal vel uansett ikke klage over gratis drikke, men jeg lurer på hva som er godt å blande det med? Jeg er fan av å blande det meste av sprit med cola, anntar at dette også burde gå greit med Bacardi Razz. Men det kunne jo vært gøy og prøvd noe annet og nytt. Bør helst ikke være så fancy da jeg ikke gidder å stresse over hele byen for å kjøpe grenadine, bols o.l. Men noe man får kjøpt på vanlig matvarebutikker går greit.

 

Takk på forhånd :)

 

Edit: Kan jo nevne at det fancy navnet razz er slang for Raspberry/ Bringebær , så det er altså Baccardi med bringebærsmak, ja jeg vet det høres spessielt ut.

Endret av Shurtape
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aah, Bacardi Razz... en så altfor god sprit.. her er et par gode tips:

 

 

Razzperiniha:

 

Whiskyglass \ Shortdrink glass

3 limebåter

2 spiseskjeer sukker

4 cl Bacardi razz

 

Knus limebåtene sammen med sukkeret, ha i så mye knust is som glasset tåler hell over Bacardi Razz og rør rundt

 

 

Kabeltrekker:

 

2cl Bacardi razz

2cl Bacardi apple

Eplemost

Eplebrus

 

Shake Razz og apple sammen med eplemost i en shaker (eventuelt bare rør det sammen hardt) tilsett eplebrus over is til slutt.

 

 

Swamprazz

 

4cl Bacardi razz

3 dråper fløte

1 cl limejuice cordial

 

Rør sammen alt dette i et glass med is.. hell det så over i et shotglass og hølj innpå så mye som mulig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...