Dhack Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Hei! topic sier vel det meste? Må instalere vista nå som DX10 spillene kommer... tenker på home premium 64bit Lurer på om det er mulig å instalere vista rett in på PCen.... jeg partisjonerte desverre ikke HDen når jeg formaterte sist, og jeg vil helst slippe å formatere igjen Jeg vil kjøre vista og XP i dualboot Har 1 HD på 500 Gb Hilsen Daniel
Dhack Skrevet 23. august 2007 Forfatter Skrevet 23. august 2007 Tenker på 64 bitten grunnet at jeg kommer til å bruke mer en 4 Gb ram Om jeg har forstått riktig så må man ha 64 bit for å utnytte det?
filthyhabits Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 (endret) Tenker på 64 bitten grunnet at jeg kommer til å bruke mer en 4 Gb ram Om jeg har forstått riktig så må man ha 64 bit for å utnytte det? 9341379[/snapback] Med 32 bit får du bare litt over 3GB tilgjengelig, med 64 bit vil du i praksis ikke merke noen grense. Til ditt opprinnelige spm: Du er nødt til å ha de forskjellige windowsversjonene på forskjellige partisjoner eller disker, det er ingen vei utenom. Men du trenger ikke å formatere, det finnes jo programmer som partisjonerer disken. Endret 23. august 2007 av filthyhabits
Dhack Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Kunne du Linket til programmet du mener? hehe orker ikke prøve å finne selv Tar for mange kalorier xD haha lawl
P-in-P Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 (endret) PS! Kommer de spillene i 64 bit versjoner da ? 9338915[/snapback] Ja, det gjør de... Edit: Så jeg måtte reformlere meg litt, nei de kommer ikke i egen versjon, men spillene støtter 64bit. Har kjørt XP 64bit i et år eller noe nå og jeg har ikke møtt på problemer med tanke på drivere eller spill... Endret 6. september 2007 av P-in-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå