Fatty Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Har et par filer på pcen som ikke lar seg slette. Noen er og forblir skrivebeskyttet, som kommer på igjen samme faen. Utrolig irreterende med filer som ligger rundt på hele pcen som jeg ikke trenger. Noen som vet hva det kommer av, og hvordan jeg får jævelskapet bort?
Klein00 Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Hadde også dette problemet. Veeeeldig irriterende. For meg ble dette løsningen: http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Håper dette hjelper!
Fatty Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 Det virket på alle untatt en fil. "Kan ikke lese fra kildefilen", kommer opp når jeg prøver Unlocker på den.
Bandaloginzih Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Hei! Hadde vært flott å få vite navnet på filen som ikke lar seg slette, ettersom dette kan gjøre det enklere for oss som kan/vil hjelpe deg med problemet! LangZ
grimp Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 løsningen er så simpel som at du tar ut alt av mappen filen ligger i som du vil ta vare på og sletter mappen , jeg vet det høres dumt ut men det funker...
oysfaerg Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 løsningen er så simpel som at du tar ut alt av mappen filen ligger i som du vil ta vare på og sletter mappen , jeg vet det høres dumt ut men det funker... 9342240[/snapback] Neppe, du får ikke flyttet en fil som ikke lar seg slette uten videre.
torsverre Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Noen ganger er bare Windows komplett idiot. En gjenganger til meg ei vending var at fillene nektet å la seg slette (shift+delete), men godtok fullstending å bli lagt i papirkurva.
Bassmus Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 I enkelte tilfeller har jeg hatt hell med å slette filene via DOS (kommandolinjemodus) i stedet. Ikke alltid det funker, men det har redda meg innimellom.
Carnifex Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 WhoLockMe er et godt verktøy i slike situasjoner.
Fatty Skrevet 23. august 2007 Forfatter Skrevet 23. august 2007 Filen det er snakk om er en fil som heter "GTA_SA", som er .exe-filen i mappen til Gta San Andreas, som jeg har avinstallert. Alle andre filer gikk å slette, men ikke denne.
Bandaloginzih Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 (endret) prøvd å endre filendelsen fra ".exe" til noe annet? f.eks ".txt" ? Dette har hjulpet meg ved flere tilfeller Endret 24. august 2007 av langz
killerboy85 Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Filen det er snakk om er en fil som heter "GTA_SA", som er .exe-filen i mappen til Gta San Andreas, som jeg har avinstallert. Alle andre filer gikk å slette, men ikke denne. 9343435[/snapback] prøvd å slette den via sikkerhetsmodus da? det hjelper avogtil...
2die4 Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 (endret) Hadde også dette problemet. Veeeeldig irriterende.For meg ble dette løsningen: http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Håper dette hjelper! 9334146[/snapback] Jeg installerte denne her. Avinstallerte det igjen siden det ikke gikk ann å slette filene jeg måtte ha bort. Hver gang før oppstart av windows nå så kommer denne meldingen "ISDELETE PROGRAM NOT FOUND, SKIPPING AUTOCHECK" opp på skjermen et kort øyeblikk før windows loading skjermbildet kommer. Hvordan kvitte seg med denne meldingen? Da jeg prøvde å slette en mappe med programmet, så fikk jeg beskjed om å restarte for at programmet skulle slette mappen ved neste restart. Jeg restartet selvfølgelig maskinen igjen før jeg avinstallerte programmet, men får denne meldingen ved hver eneste oppstart alikevel Endret 27. august 2007 av 2die4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå