Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Filer som ikke lar seg slette.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par filer på pcen som ikke lar seg slette. Noen er og forblir skrivebeskyttet, som kommer på igjen samme faen. Utrolig irreterende med filer som ligger rundt på hele pcen som jeg ikke trenger.

Noen som vet hva det kommer av, og hvordan jeg får jævelskapet bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virket på alle untatt en fil. "Kan ikke lese fra kildefilen", kommer opp når jeg prøver Unlocker på den.

Skrevet

løsningen er så simpel som at du tar ut alt av mappen filen ligger i som du vil ta vare på og sletter mappen ;), jeg vet det høres dumt ut men det funker...

Skrevet
løsningen er så simpel som at du tar ut alt av mappen filen ligger i som du vil ta vare på og sletter mappen ;), jeg vet det høres dumt ut men det funker...

9342240[/snapback]

Neppe, du får ikke flyttet en fil som ikke lar seg slette uten videre.

Skrevet

Noen ganger er bare Windows komplett idiot. En gjenganger til meg ei vending var at fillene nektet å la seg slette (shift+delete), men godtok fullstending å bli lagt i papirkurva. :hmm:

Skrevet

I enkelte tilfeller har jeg hatt hell med å slette filene via DOS (kommandolinjemodus) i stedet. Ikke alltid det funker, men det har redda meg innimellom.

Skrevet

Filen det er snakk om er en fil som heter "GTA_SA", som er .exe-filen i mappen til Gta San Andreas, som jeg har avinstallert. Alle andre filer gikk å slette, men ikke denne.

Skrevet
Filen det er snakk om er en fil som heter "GTA_SA", som er .exe-filen i mappen til Gta San Andreas, som jeg har avinstallert. Alle andre filer gikk å slette, men ikke denne.

9343435[/snapback]

prøvd å slette den via sikkerhetsmodus da? det hjelper avogtil...

Skrevet (endret)
Hadde også dette problemet. Veeeeldig irriterende.

For meg ble dette løsningen:

http://ccollomb.free.fr/unlocker/

Håper dette hjelper!

9334146[/snapback]

Jeg installerte denne her. Avinstallerte det igjen siden det ikke gikk ann å slette filene jeg måtte ha bort. Hver gang før oppstart av windows nå så kommer denne meldingen "ISDELETE PROGRAM NOT FOUND, SKIPPING AUTOCHECK" opp på skjermen et kort øyeblikk før windows loading skjermbildet kommer. Hvordan kvitte seg med denne meldingen?

Da jeg prøvde å slette en mappe med programmet, så fikk jeg beskjed om å restarte for at programmet skulle slette mappen ved neste restart. Jeg restartet selvfølgelig maskinen igjen før jeg avinstallerte programmet, men får denne meldingen ved hver eneste oppstart alikevel :mad:

Endret av 2die4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...