Gå til innhold

Nokia E65 - noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen her som har eller har prøvd E65? OG eventuelt kan anbefale eller advare mot denne?

Hvordan er batteritiden?

Er kameraet godkjent?

Er skyvefunksjonen "løs", dvs går den opp i lomma?

Plagsomme bugs på den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Batteritiden er veldig bra, dersom WLAN er av. +/- 3 dager med mitt bruk, noe jeg vil si ikke er mer enn folk flest.

Kameraet under norm. Grønnskjær i bildene, ikke autofukus eller kameralys. Til mms holder kameraet lenge. Merk at telefonen ikke har dedikert kamera til videoanrop. Dvs hovedkameraet benyttes.

Ingen bugs som jeg opplevde, annet enn at "skinnet" dvs det jeg trodde var hardplasten rundt skjermen og i hjørnene, flasset av. I butikken jeg jobber fikk vi mange klager på nettopp dette. Jeg løste det med å sende den inn på service (kosmetisk, garantisak). Litt pussig at det kunstige læret på baksiden av telefonen holdt seg veldig bra, mens selve dekslet ikke tålte stort.

Skyvemekanismen er av mercedeskvalitet. Hadde telefonen i 4 mnd, merket aldri slerk. Like god fram til siste gang jeg brukte den.

Telefonen er veldig godt skrudd sammen, og jeg ville anbefalt denne foran mange andre buisnesstelefoner any day.

Endret av eirik_a
Skrevet
Hei!

Noen her som har eller har prøvd E65? OG eventuelt kan anbefale eller advare mot denne?

Hvordan er batteritiden?

Er kameraet godkjent?

Er skyvefunksjonen "løs", dvs går den opp i lomma?

Plagsomme bugs på den?

9325588[/snapback]

Har hatt enne i snart en måned og er strålende fornøyd med et par ankepunkt:

* USB-lagring på andre system (Mac, Linux) - altså uten installasjon av Nokia PC Suite er håpløst. Kortleser løser problemet.

* Telefonen henger litt når endel småprogram er åpen (kontakter, sms, kalender osv) - men dette kan vel så mye være Symbian som akkurat telefonen. Tror heller det er Symbian som er "synderen"

* Kameraet. Vel. Som amatørfotograf med digital speilrefleks er bildene tatt med telefonen - vel - en skandale. Svært mye støy ved lavt lys. I godt lys er kvaliteten ok. Akkurat der savner jeg min gamle k750 som kunne ta bedre bilder i samme forhold, men i tillegg hadde et fotolys - noe E65 ikke har.

Pluss-sider er mange. Størrelsen er det viktigste for min del. I tillegg bruker jeg telefonen til å vise fram bilder jeg har tatt i tilfeller hvor pc ikke er tilgjengelig. Og her er jeg virkelig imponert over kvaliteten på skjermen. Bildevisningsprogrammet står til passe ok, men har ikke orket å lete etter et alternativ.

Summa summarum; en kjempetelefon - om du kan leve uten kamera ;)

Skrevet

Hvordan er kameraet sammenlioknet med et på 1.3 mpixler på en 6230i da? Noe bedre antar jeg, hehe?

Så inge som har vært borti noen store feil og bugs på denne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...