Gå til innhold

Hjelp til budsjett Stereo anlegg..


Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til budsjett anlegg

 

Prisklasse ca.8000

 

- Forsterker

- CD spiller

- Høytalere må være små da jeg har lite oppholdsrom ca. 18kvm

 

Kabler har jeg. Jeg har tidligere hatt KEF høytalere og er veldig fornøyd med disse, men de er for store til å ha i stuen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den derre pakken med B&W så veldig bra ut:-) akkurat det jeg tenker på.

 

I utgangspunktet så er det akkurat noe slik jeg er på utkikk etter, men jeg har et lite problem og det er nettop at jeg jobber i "bransjen" og HIFI-KLUBBEN er en konkurrent:-) ergo jeg nekter å handle der:-)

 

Jeg ser helst at det er stativ høytalere eller lignende størrelser ref. bokhylle.

Endret av coban
Lenke til kommentar
Den derre pakken med B&W så veldig bra ut:-) akkurat det jeg tenker på.

 

I utgangspunktet så er det akkurat noe slik jeg er på utkikk etter, men jeg har et lite problem og det er nettop at jeg jobber i "bransjen" og HIFI-KLUBBEN er en konkurrent:-) ergo jeg nekter å handle der:-)

 

Jeg ser helst at det er stativ høytalere eller lignende størrelser ref. bokhylle.

9325788[/snapback]

 

Hvilke merker har du lett tilgang på da?

 

Frode

Endret av fhl
Lenke til kommentar
Den derre pakken med B&W så veldig bra ut:-) akkurat det jeg tenker på.

 

I utgangspunktet så er det akkurat noe slik jeg er på utkikk etter, men jeg har et lite problem og det er nettop at jeg jobber i "bransjen" og HIFI-KLUBBEN er en konkurrent:-) ergo jeg nekter å handle der:-)

 

Jeg ser helst at det er stativ høytalere eller lignende størrelser ref. bokhylle.

9325788[/snapback]

 

Hvilke merker har du lett tilgang på da?

 

Frode

9325834[/snapback]

 

Alt fra MONO og NEBY.

Lenke til kommentar
Marantz burde vel kunne være et alternativ da. Kanskje sammen med Audio Pro Black Pearl. Er det 8000,- i utsalgspris du tenker på?

 

Frode

9325891[/snapback]

 

Jeg 8000-10000 utsalg jeg tenkte på.

9325910[/snapback]

 

Marantz PM4001/OSE 2995.- 3495,- (vet ikke helt hva som er forskjellen på disse to?) står at den sistnevnte har "Utvalgte komponenter i signalveien".

 

CD5001 2495,- (denne finnes også med OSE modellel..)

 

Avanti A.10 2995,-

 

så må jeg vel ha stativ ved siden av?

Lenke til kommentar
Marantz PM4001/OSE 2995.- 3495,- (vet ikke helt hva som er forskjellen på disse to?) står at den sistnevnte har "Utvalgte komponenter i signalveien".

 

CD5001 2495,- (denne finnes også med OSE modellel..)

 

Avanti A.10 2995,-

 

så må jeg vel ha stativ ved siden av?

9326049[/snapback]

 

OSE skal vel ha bedre komponenter innvendig. Siden du likte Kef, kan du jo ta kontakt med www.akustikk.no. Du får sikkert en ok pris på noen mindre modeller. Mono har Sound Organisation stativ.

 

Frode

Lenke til kommentar
Ok, men det har seg også slik at jeg kan handle derfra :-) Så kanskje en KEF m/ Arcam blir bra?

9326129[/snapback]

 

Kef og Arcam passer godt i lag, men da blir det vel vanskelig å holde budsjettet. Har du plass til små gulvstående, synes jeg Celestion F30 spiller veldig bra. Ellers takler vel de aller fleste forsterkere 4 ohm greit.

 

Frode

Endret av fhl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...