JoeyMcFlow Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 (endret) Can man ikke lage en maro som er /cast Shoot /cast shoot /cast shoot /cast Shoot /cast shoot /cast shoot /cast shoot /cast shoot /cast shoot Macroer vil ikke fungere med flere enn en /cast kommando... Man må fortsatt trykke på den flere ganger for at den neste slash commanden skal kjøres... Har en WE macro der jeg popper trinket, WE, og freeze... Må trykke på den tre ganger for at den skal kjøre alt... /use, /cast, /cast (Den siste casten modifiseres av en "if" syntaks, så den teller ikke som en egen /cast slik som den første...) Endret 20. august 2007 av bondenjostein
Halfedge Skrevet 21. august 2007 Forfatter Skrevet 21. august 2007 Men seriøst... i TBC er inngangen til Shadow Labs ypperlig. 9325960[/snapback] Skal prøve utenfor Shadow Labs neste gang. I går kveld gikk jeg rundt i gnollcampene rundt Hogger (Elwynn Forest) og fyrte av ca 400 skudd med en gruppe lvl 8-9 på slep som lootet til baggene rant over. Gikk fra skill 20->280. Er nok lettere å se på tv samtidig utenfor Shadow Labs.
Rullestol-Tord Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 (endret) Har en WE macro der jeg popper trinket, WE, og freeze... Trinket er ikke på gcd, WE er på din gcd og freeze er på WE'ets gcd(som forsåvidt ikke er oppe når du skal kaste freeze) Grunnen til at ikke alt kommer opp er fordi at spillet ikke registrerer WEet ditt med en gang du summoner det. Du ser det når du summoner det å skal ha det til å angripe noe med en gang også, det tar ett par sekunder. Samme med hunter/warlock pets. Uansett så må det være værste macro ever. Dette ble veldig off topic. Ville sagt Dr.Boom i Netherstorm er en flott plass å skille weaponskill ranged. Ikke prøv meele tho. Endret 22. august 2007 av Leanderfesk
discostu Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Hvis du kjenner en warlock kan du enkelt trene opp weaponskill ved at warlocken banisher en demon og du kan fyre løs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå