Ford 32 Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Jeg ser at mange legger ut spørsmål om pc´er som koster fra 7 opp til 20.000 kr. Så jeg antar jo at det rundt dette det koster. Jeg aner svært lite om pcer, og det er ca 2år siden jeg spillte sist. Så jeg lurte på, hvor mye må jeg invistere for å få en bra pc? Jeg har ingen ting fra før. Jeg vil ha en 20-22" lcd, stillegående, og mulighet for å spille f.eks half-life 2 (som var det nyeste når jeg sluttet å spille) på fullt. Eventuellt noen nyere enn dette også. ArmA f.eks.. Spiller mest FPS, og strategi spill. Spill mus og vanlig tastatur trengs også, og jeg liker å bruke høretelefoner. Jeg hører mange snakke om at de vil ha noe som takler crysis. Ikke viktig for meg. Jeg kan heller oppgradere om et år eller to. Da f.eks 9800 kortet kommer. Men, jeg liker kvalitet, så enn må nesten da dette med i beregningen. Penger er ikke et problem, men jeg kjøper ikke noe nå som skal vare i 1-2 år. Jeg har for mange spill å ta igjen.
MendE Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 men jeg kjøper ikke noe nå som skal vare i 1-2 år ? Hva mener du med det?
Ford 32 Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 Dvs, jeg trenger ikke det nyeste, dersom det da ikke er nødvendig. Jeg skulle hatt en som klarer å spille de siste års spill på fullt. Som half-life 2, s.t.a.l.k.e.r(?), company of hereos.. osv. Ikke en som skal klare å spille crysis, ellers neste års toppspill på full oppløsnsing osv. Vet ikke om jeg gjorde meg forstått her?
Mr_Motsatt Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 (endret) Du kan kjøpe en relativt billig pc idag som drar crysis og varer noen år. Spesiellt hvis penger ikke er noe problem som denne. Endret 20. august 2007 av Mr_Motsatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå