JREwing Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 (endret) Jeg så to episoder av HS – den animerte serien i sted, og de gjorde et sterk intrykk på meg. De har en mysteriøs stemning om seg. Jeg likte resultet av blandingen mellom mørk, tegnet animasjon og spesiale effekter. Jeg synes filmene gir spillet en riktig episk omriss. Jeg så begge på http://www.heavenlysword.com, og den siden åpner mer inhold etter å registrere seg. Bak-kulissene videoer er også ganske interessante. Hva synes dere om serien? Endret 20. august 2007 av JREwing
JREwing Skrevet 23. august 2007 Forfatter Skrevet 23. august 2007 De tredje episodene av den animerte serien og bak-kulissene er tilgjengelige nå. Jeg fikk linken http://www.heavenlysword.com/makingofs/ i email etter at jeg registrerte meg på den offissielle websiden. Jeg må si at filmene skuffer ikke. Jeg likte making-of spesielt, Andy Serkis (Gollum i LOTR) er helt vill. Jeg lurer på om utrykkene blir synelige i spillet, om man får se at fiendene blir forbannet =) eller redd.
JREwing Skrevet 31. august 2007 Forfatter Skrevet 31. august 2007 De fjerde episodene er ute på de uofissielle sidene. Jeg har egentlig ikke sett veldig mange making of videoer av andre spill, men i de jeg fikk se for mesteparten får mann bare litt om hvordan motion capturing ble brukt til a få bevegelser til å se ekte ut. Det er helt greit, men etter jeg så den nye episoden av making of Heavenly Sword, må jeg si jeg er forbauset. Det er ett a skjønne teorien, men å virkelig se hvor stor et foretak det var, gjør et sterk inntrykk.
Amored Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Skjer med å snakke med seg selv da? Btw. Burde ikke denne spikres under "Sony"?
JREwing Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Skjer med å snakke med seg selv da? Btw. Burde ikke denne spikres under "Sony"? 9396584[/snapback] jeg lagde et emne der jeg ville diskutere om de episodene... hvis ingen svarer, og jeg har mer a si, kan jeg vel like godt poste det her? kanskje noen vil si noe interessant.
JREwing Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Så den siste episoden av making-of serien. Den er en fin avslutning på serien, synes jeg. De filmene viste med hver episode at NT er seriøse med hva de gjør. Det er utrolig for meg å se et orkester i Praha som driver og spiller inn musikk til et spill som blir laget i UK. Ja vel. Jeg liker musikken på den ofissielle siden, jeg tok meg på at jeg ikke slo av siden bare til å høre på den. Hvis musikken i spillet holder nivået til den pa netstedet, vil HS ha mye karakter. Personlig synes jeg at making-of videoene var verdt å se. nå er det bare å vente på spillet.
JREwing Skrevet 16. september 2007 Forfatter Skrevet 16. september 2007 Hva med å 'Redigere' førsteposten? 9443005[/snapback] ikke en darlig ide. skal nok gjore det neste gang. men jeg tror ikke jeg skal skrive flere post her, siden alle 5 episoder er ute og det ser ikke ut som at folk vil snakke om dem her.
Saggy Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Jeg syns de animerte episodene var meget gode, og etter det jeg har lest i VG anmeldelsen av Heavenly Sword så virker det som om spillet hadde hatt godt av å holde seg mer til den stilen animasjonene fulgte, trist nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå