Gå til innhold

Rerolling horde, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Med "The Eye Guilds" mener du de som tar mer enn Void Reaver?

Edit; På Sylvanas er det 1 horde guild og 1 alliance guild som har downa Kael'thas (sistebossen i TK) og bare hordeguilden har starta på MH/BT. Med andre ord, ikke mange som rofler gjennom highlevel instancer ;)

(Sett at min informasjon er riktig, that is)

9319361[/snapback]

Nå er vell Faktisk Sylvanas hjemmet til noen av de bedre Alliance guildene World Wide....

Method - Clearet alt som finnes i PvE

Iddqd - Clearet Hyjal, snart ferdig med BT også...

Sylvanas er den beste serveren jeg har spilt på, har en Paladin der, som er nå Retired, Spiller horde på Kor'gall med RL venner osv, lenkter tilbake til Sylvanas, enten som Horde eller Alliance, men litt dumt og gi slipp På palaen for og spille med Vennene min :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller horde på Chromaggus. Kun en guild (horde) som er i BT/Hyjal. PvE-messig er det en elendig server, men folk har tatt ganking, corpse camping o.l til et helt nytt nivå. Jeg stortrives :)

Skrevet (endret)
Har hørt at det er en hel horde(hihi) med svensker der. :<

9319573[/snapback]

Veldig mange svensker ja, og mange high-end guilds.. Vurderer å migrere FRA der :p

Sylvanas, join guilden vår drøm! Mest aktive er vel meg, lycantrophe, Per-stian og mrrexor, vi har også gjeste innslag av J@cob og tullut, er noen flere utenfor diskusjon også, jeg synes ihvertfall det er en fin guild, vi har en del low lvl's og alt's + jeg rerollet for ikke lenge siden så mainen er 37 foreløpig  :p

9318484[/snapback]

Spiller ikke per-stian alliance da?

Endret av crypt0r
Skrevet
Jeg nominerer min Drøm.

Sylvanas Horde.

Crypt0r: Per-Stian spiller nå sylvanas horde såvidt jeg har forstått.

9339461[/snapback]

Nominerer Drøm? Du er altfor sent ute :p Vi har allerede nominert drøm :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...