Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Allergisk reaksjon mot parfyme? Eller kanskje ikke


Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann.

 

Historie:

Jeg er aktiv bruker av parfyme og det er i gode doser. Jeg bruker parfyme så godt som hver dag og det går da i kombinasjonen mellom EdT og Roll-on. EdT på halsen og rollon under armene, naturligvis. Jeg bruker Lacoste Grønn og Grå (Essential og Pour Homme), hvis det skulle ha noe å si. Dette har jeg gjort lenge, og jeg liker duften svært godt. Ingen problemer har opplevds før nå.

 

Problem:

Jeg har oppdaget ekle prikker allà kviser under begge armene mine. La oss si 3-5 prikker under hver arm. De er vonde og såre. Jeg mistenker at det er parfymens skyld, men det er samtidig litt rart siden jeg har brukt den så lenge.

Det er SELVFØLGELIG en mulighet for at kvisenes plassering er helt tilfeldig, men jeg synes det var fryktelig merkelig. Forøvrig har jeg ikke så mye kviser, og de få jeg har befinner seg vel hovedsakelig i ansiktet.

 

Kan det være på grunn av at jeg bruker for mye parfyme?

Eller er jeg helt på jordet? Belær meg gjerne! :innocent:

 

Erfaringer, fortellinger og fabler fra likesinnede og kunnskapsrike personer søkes.

Mvh Fredrik :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

I større undersøkelser erindrer jeg at Lacoste har kommet dårlig ut når det gjelder "farlige" stoffer.

 

Hva om du prøver uten disse parfymene og deodorantene i to uker, og heller bruker noe mildere under armene?

 

Du bør både se og føle en forbedring.

 

 

Ellers kan du lese deg til skremsel på www.newstarget.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...