Gå til innhold

Bilde av Kent-pakke


Gissan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stilig grafisk effekt, men bildet passer nok best på veggen til ikke-røykere. Siden jeg ikke er en av dem, så ber ikke jeg om noen stor kopi.

Som grafisk kunst basert på foto er bildet effektivt og ganske stilig, men som fotografi blir det altfor high-key for meg.

9314854[/snapback]

Takk for fin og rask kommentar. Joda, og meningen var å skape et ganske kunstnerisk preg. :)

 

Red.: Ellers kan jeg legge til at bildet er tatt med f/6.3 og lukkertid 0,8s. 113mm. ISO 100 - RAW. 350D og 70-200/4.

 

Legger også ved en versjon til. Synes det ble litt stiligere. Endringen ser dere vel? :)

 

96466.jpeg

Endret av Gissan
Lenke til kommentar
Legg en ramme på bildet. I stor versjon kan man ikke se hvor bildet starter og slutter, for å si det slik.

9315026[/snapback]

Hehe.. Forresten, når du nevner det, er det én av de tingene jeg er mest fornøyd med. Nettopp den utbrente bakgrunnen.. :)

 

Versjon med ramme kommer nå.

96469.jpeg

Lenke til kommentar

Glimrende..! Tittel: "Godly high on earthly good"?!

 

Den svarte.. ehm.. "tingen" til venstre ødela litt av flyten på "glorien". Forøvrig er jo en pakke sigaretter egentlig ikke noe spennende motiv, ei heller her. M.a.o. belysningen og effekten hadde kanskj gjort seg utrolig bra til andre ting.. æhm, f.eks. nakne "greier" - eller noe. :roll:

Lenke til kommentar
Glimrende..! Tittel: "Godly high on earthly good"?!

 

Den svarte.. ehm.. "tingen" til venstre ødela litt av flyten på "glorien". Forøvrig er jo en pakke sigaretter egentlig ikke noe spennende motiv, ei heller her. M.a.o. belysningen og effekten hadde kanskj gjort seg utrolig bra til andre ting.. æhm, f.eks. nakne "greier" - eller noe.  :roll:

9316005[/snapback]

Ja, ser det nå.. Noen som kunne tenkt seg å prøve å tette "hullet"? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...