Zappza Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Hei! Jeg har sinnsykt lyst til å kjøpe meg et Logitech G25 ratt med Clutch og Girspake, men jeg lurer på hvilke spill som støtter clutchen? Er jo der hele kicket ligger ^^
-sparks- Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 GTR2, GT Legends, Race, Live for Speed, richard burns rally, TDU og gode gamle Viper racing.
sablabra Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Ikke glem rFactor da, det er helt klart mitt favorittbilspill
Scotty Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 (endret) GTR (1) også da.. Tror de fleste spill som er verdt å nevnes er nevnt. Men ikke forvent noe av den H shifteren på G25. Hvis du kan, så kjøp pedalene, og shifteren... ihvertfall shifteren fra Act-Labs. www.act-labs.com Jeg har ihvertfall fått mine deler her: Det funker fett. video Endret 19. august 2007 av _Scotty_
Zappza Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 GTR (1) også da.. Tror de fleste spill som er verdt å nevnes er nevnt. Men ikke forvent noe av den H shifteren på G25. Hvis du kan, så kjøp pedalene, og shifteren... ihvertfall shifteren fra Act-Labs. www.act-labs.com Jeg har ihvertfall fått mine deler her: Det funker fett. video 9315045[/snapback] Hmm, ser på siden at det koster 783,- for girspaken, og 1013,- for pedalene. 1796,- tilsammen altså + frakt. Hvis jeg skal kjøpe det, vil jeg vite om det er mulig å koble rattet til Xbox 360en opp mot PCen for så å bruke det. Sånn at jeg kan bruke i allefall rattet på 360en min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå