Gå til innhold

Hva er det med elkjøp!?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For ca 4 måneder siden leverte eg skjermen min inn til elkjøp pga den var ødelagt. Joda, de skulle sende den på reperasjon og imenst skulle eg få låne en annen skjerm av de. De sa det skulle ta en uke, har fremdeles ikkje hørt noe i fra de.

For over 2 måneder siden leverte eg inn min xbox 360 mot pengene igjen. Det sa de også skulle ta en uke. Eg har ringt og de har sagt at eg får pengene i slutten av uka (Noe som ikkje kommer til å skje).

Hva er det med elkjøp?

Endret av Janerikn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forbrukerkjøpsloven sier at du har krav på reparasjon innen rimelig tid fra du leverer den inn.

Ergo burde du vært i kontakt med butikken og krevd heving for 3 måneder siden ca.

Ang penger igjen, så er det en rekke ting som kan føre til at pengene ikke kommer fram. Feks at navnet på eier av kontonr du oppgir det skal overføres til er forskjellig fra navnet på kvitteringen.

Elkjøp er, om det skulle være noen overraskelse, faktisk opptatt av å ha fornøyde kunder. Noenganger skjer det tull, slik som du har opplevd nå. Jeg tror ikke elkjøpbutikken gjør dette med vilje, for å si det sånn.

Skrevet

Altfor ofte er det forbrukaren sjølv som ikkje veit kva han eller hu har krav på - og gir difor butikken skulda. Som du sjølv sa, du har venta i 4 månader. Du burde hevd kjøpet for lenge sidan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...