Gå til innhold

Hvor kan man skaffe LOTRO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, sikkert mange så har spurt om dette, men går det an å kjøpe LOTRO å laste ned digitalt?

Takk

ReWqniZ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går som regel raskere å berre kunne kjøpe det "online", få cd-key og laste det ned enn å bestille fra webshop.

Eg bry meg veldig lite om eg har hardcopy av spelet, pleier som regel aldri å bruke dei meir enn ein gang alikavel.

Skrevet
Går som regel raskere å berre kunne kjøpe det "online", få cd-key og laste det ned enn å bestille fra webshop.

9311300[/snapback]

Man kan jo bare kjøpe i en butikk da.

Skrevet

Eg bry meg veldig lite om eg har hardcopy av spelet, pleier som regel aldri å bruke dei meir enn ein gang alikavel.

9311300[/snapback]

Jeg MÅ ha en hardcopy jeg. Plutselig får jeg lyst å dra det frem igjen. Det tar deg jo maks en halvtime (vil jeg tro.. spørs hvor du bor) å kjøpe det i butikk.. Ta det må hjemturen fra jobben e.l.

Skrevet

Kan kansje vera litt vanskelig å komma seg til ein butikk som selger LOTRO på ein lørdag 17:45...

Når du kjøper det "online" så laster du som regel ned ei installasjons fil som du kan installere så mange ganger du berre måtte gidde :p

Skrevet
Kan kansje vera litt vanskelig å komma seg til ein butikk som selger LOTRO på ein lørdag 17:45...

Når du kjøper det "online" så laster du som regel ned ei installasjons fil som du kan installere så mange ganger du berre måtte gidde :p

9312992[/snapback]

Tenk om du mister den fila da :p

Skrevet

9312992[/snapback]

9323291[/snapback]

tenk om du møster cd'en da.. :p

Skrevet (endret)

9312992[/snapback]

9323291[/snapback]

tenk om du møster cd'en da.. :p

9326750[/snapback]

Ja? alltså enklere med ei fil selv om det skal mye til for å miste en cd :p heh

Endret av ReWqniZ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...