Johno Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Hvordan bytte frontdeksel på Nokia 6110 navigator, er redd for å ødelegge. Noen som har prøvd dette ?
Johno Skrevet 18. august 2007 Forfatter Skrevet 18. august 2007 Kansje noen har erfaring med lignende mobiler??
rule2 Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Kansje noen har erfaring med lignende mobiler?? 9308604[/snapback] Lever den til nærmeste Nokia Service Verksted for reparasjon så beholder du din garanti også.
Johno Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 Håpet å fikse dette selv, tar for lang tid å levere inn. Skulle tro noen hadde prøvd, men jeg må kansje være den første...
orjan_boe Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Jeg eg i samme situasjon som deg, har fått en ripe i dekselet og ønsker å bytte deksel. Har hørt med en svensk nettbutikk som selger, deksel til 6110N og han svarte følgende når jeg spurte hvordan dettte gjøres Nej,jag har inte bytt skal på en 6110n ännu.tittade på skalet nu igen,botten av fronten ska av sist.Eventuellt kan toppen sitta med en skruv men det tror jag inte,nokia brukar ha en sån styrpinne i mitten.Annars sitter den bara med 4 hullingar på sidorna som ni kan se själv när ni tittar på det nya skalet. Jeg har selv ikke prøvd, Gi beskjed om du får det til?
Johno Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 Har fått nytt deksel, og prøvd forsiktig å ta av det gammle. Men det sitter ganske godt fast i endene. Ville vente litt og håpet noen hadde prøvd dette før, vente litt til før eg "rive" det av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå