kentove91 Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 hei jeg er klar får og bestille kode til GW men..... jeg vil bruke visa nå jeg.... så slipper jeg og vente på posten... men på den nett siden som du får igjenom GW går ikke kommer opp en error når jeg gjør det... er det eventuelt andre plasser hvor jeg kan gjøre det samme? bare kom med andre forslag og hvis du har en ide om hvordan hjelpe meg.. håper på svar
kentove91 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 å hei jeg har lstet ned noe men er ikke helt sikker om det er rett ..... trenger enda den koden til og aktivere med..... men her er et bilde
kentove91 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 Nå er jeg så gira at jeg ikke kan vente...... plz.... er det ikke noen som kan hjelpe meg...... det klør i fingrene etter og prøve litt GW :!:
Bruktbilen Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Hva er problemet? At du ikke får bestilt koden med visa?
kentove91 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 Nå er jeg så gira at jeg ikke kan vente...... plz.... er det ikke noen som kan hjelpe meg...... det klør i fingrene etter og prøve litt GW :!: 9301381[/snapback] ja... så jeg tenkte å prøve en annen nett side... men finner ikke.....
kentove91 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 dette kommer opp på plaync.com *The order did not pass risk management assessment*..............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå