Gå til innhold

Vekterjobb uten vekterutdannelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvem som er den generellt beste arbeidsgiveren av Securitas, Hafslund eller G4S?

 

Tenker da på lønn og arbeidstid.

 

Det er umulig å svare på. Lønna ligger omtrent på den samme, og arbeidstid varierer alt fra sted, behov, jobber osv. Securitas er i mange tilfeller størst, og vil derfor kunne tilby flere arbeidsområder.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvem som er den generellt beste arbeidsgiveren av Securitas, Hafslund eller G4S?

 

Tenker da på lønn og arbeidstid.

 

Det er umulig å svare på. Lønna ligger omtrent på den samme, og arbeidstid varierer alt fra sted, behov, jobber osv. Securitas er i mange tilfeller størst, og vil derfor kunne tilby flere arbeidsområder.

 

Med fare for å gjengi meg selv, lytt på andre :ermm: Vekter yrket går du ikke inn i for å bli rik (Lønn), men du blir rik på erfaringer :hmm:

 

De selskapene jeg har linket til tidligere er de som regnes for å være de mest seriøse, men det finnes ugress overalt.

 

Så snakk med flere vektere, lytt og snakk med flere vektere.

 

Er du kvalifisert, så kan du få den turnusen du vil ha ;)

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Får den turnus du vil ha.Funker ikke like smertfritt så det.Mye jobber går til folk så objektleder vil ha osv,så teller å være på god fot med sjefen osv.

 

Ja det var jo det jeg sa :ermm:

 

Men det burde ikke være slikt, men nå er det nå engang slikt. Men bare så det er skrevet, Objektleder står til ansvar for sitt Objekt, og har "meldeplikt" til Områdeleder, som igjen melder til sin Avdelings sjef. Sånn er det bare.

 

Men i denne bransjen går en ikke inn for lønnen :roll: , men nå som Norge AS fyker avgårde, så er det mangel på skikkelige folk, og dermed er det lettere å få inn folk som ikke kan / vil gjøre jobben skikkelig Og de blir omplassert ;)

 

Og ett Objekt har lave marginer på økonomisiden, helt enkelt fordi vi er så mange firma som slåss om å være størst. Dette går på beskostning av Vekteren, o.s.v. Derfor er det mange lave annbud ute og går....

 

Kan nevne noen eksempler : Var på ett Objekt, hvor det var cirka 40% Damer / Kvinner, og enkelte av de, jålet seg meget opp får å få de beste vaktene / plassene på Objektet. Mer jåleri og stramme bukser og alt som en Vaktleder kunne falle for var ett pluss :nei:

 

Så var det ett annet Objekt hvor det Kvinneandelen er 80%, hvor det kun settes inn Vektere med hodet på plass og vanlig folkeskikk. Der gjelder ikke utseende men oppførsel. Samt å trekke kjappe beslutninger.

 

Der ble det igjen ikke vektlagt at en ser ut som en "sett inn navn på en pen mannlig skuespiller", men andre verdier.

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

hei allesamme

 

jeh er ny i forum men jeg trenger hjelp ,,, jeg søjer etter kurset hvis noen hadde kurset for jeg trenger bøker av trinn 1 hvis der er mulig , jeg trenger og leser før jeg skal dra til kurset pga jeg er bare ett år her i norge min norsk ikke 100 % ,, jeg snakker jo norsk men jeg må forberede first så hvis noen kan hjelpe meg vær så snill om den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...