-Tommy Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 (endret) Har nå bygd sammen min egen pc for første gang og alt går helt greit. Ihvertfall helt til jeg begynner å bruke DVD-brenneren. Har klart og starte opp med den tilkoblet og har klart å se en hel film uten problemer. Men med en gang jeg åpner DVD-skuffen så får jeg opp en BSOD. Jeg restarter pc'en og får opp bluescreen før jeg kommer inn i Vista. Men med en gang jeg tar utav SATA kabelen til DVD så starter pc'en uten problemer. Hva er det jeg har gjort feil? Specsene ligger i sigg. BTW, det er ikke DVD-brenner som er ødelagt. Har en pc til med akkurat samme specs'ene som lider av akkurat samme syndrom. EDIT, det er Vista 64bit og Samsung SH-183A det er snakk om. Endret 16. august 2007 av 2mmy91
Frysning Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Du kan jo alltids prøve å oppgradere firmware Link til samsung!
Frysning Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Du kan teste det med XP, hvis ikke returner det som defekt.
-Tommy Skrevet 16. august 2007 Forfatter Skrevet 16. august 2007 Skal teste med XP i morgen, men tviler på at det er noe som er defekt da jeg har to identiske pc'er med akkurat samme problem.
-Tommy Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 Er det noen andre som har noen tips til noe som kan være problemet? Får ikke testet med XP før på søndag da jeg ikke er hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå