Gå til innhold

n73 oppgradering, hvor ble av kontaktene?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en n73 som jeg nettopp kjørte en programvareoppdattering på, tok selvfølgelig sikkerhetskopi .. pehw!!

 

Telefonen fungerer veldig bra, bortsett fra kontaktene! Hvor ble det av de?

 

Ser alle de gamle kontaktene i pc suite, og på pc browseren under

 

-Nokia N73 og kontakter

 

Problemet er at jeg IKKE får de inn på telefonen under kontakter her!

 

Noen som vet! Takker for all bistand!

 

Og kan man få tilbake gamle kalender - slik at møter og div kommer inn etter oppgraderingen?

 

Hvis ikke, må jeg jo gå tilbake til sikkerhetskopien!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm kan du ikke synce telefonen og så få dem overført? Hvis syncprogrammet mener det er en ny telefon så må du eksportere kontaktene koble til telefonen og så importere.

 

Tenker det står noe i hjelpfilen til pcsuite og på google ang tema, men har opplevd det selv med windows mobile så du er ikke alene med å oppleve det.

Lenke til kommentar
Hmm kan du ikke synce telefonen og så få dem overført? Hvis syncprogrammet mener det er en ny telefon så må du eksportere kontaktene koble til telefonen og så importere.

 

Tenker det står noe i hjelpfilen til pcsuite og på google ang tema, men har opplevd det selv med windows mobile så du er ikke alene med å oppleve det.

9297320[/snapback]

 

Takker for rask tilbakemelding, men fikset biffen.. var bare ta "restore" fra det jeg tidligere hadde lagret.. beklager topic!

Lenke til kommentar

Jeg sliter også med at mye har blitt bort selvom jeg har tatt backup og gjenopprettet fra denne... Kontakter og kalender ble ikke gjenopprettet fra Content Copier så disse måtte jeg synkronisere fra Outlook. Videre så lagrer jeg alle meldinger på minnekortet i egne mapper under "Mine Mapper" men disse er borte... De må jo ligge et eller annet sted på minnekortet men hvor vet jeg ikke... Noen forslag?

Endret av JRF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...