Gå til innhold

ny pc - passer dette sammen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå koster ikke en e6750 så mye mer enn en e6550 hvis man handler hos billigste. Og jeg ville spart penger på hovedkortet og gått for en Gigabyte GA-P35-S3 så får du med ett bedre brikkesett. Og 100kr av de man sparte der bruker man på minne med lavere timings: Corsair TWIN2XP2048-6400C4

 

tenke å kjøpe ny pc til bruka av porgrammvare

:thumbup:

Endret av Mr_Motsatt
Lenke til kommentar

Du har mye PC for pengene der, men skjønte ikke helt dealen med den 160 GB HDDen :p Du bør gå for en 320 GB HDD med 16MB cache, noe som gir mest plass for pengene per dags dato.

 

Ser også at du ikke har valgt noen DVD brenner, er dette noe du har fra før? Hvis ikke, skal du ha S-ATA eller ATA?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Grunnen til 160GB harddisk er fordi han har en rekke eksterne disker, sier selv at han ikke ønsker større.

 

I forhold til hovedkortet så ønsker han 2 pci express, har du noen tips til nyere brikkesett med slik løsning ?

Lenke til kommentar
I forhold til hovedkortet så ønsker han 2 pci express, har du noen tips til nyere brikkesett med slik løsning ?

9307527[/snapback]

 

Hovedkortet jeg nevnte har 3 pci-e x1 men regner med at du mener pci-e x16 som det bare har en av. Skal du ha flere pci-e x16 kan gå for ett Asus P5N32-E SLI som har 680i brikke, for da får man muligheten for SLI. Men da blir det plutselig litt dyrere igjen.

Lenke til kommentar

Ja. Ble litt sur med min forskuddsbetaling, mye mulig det var min egen feil jeg gjorde med overføring, forsinka hele pcen med 2 uker, var ikke før da jeg ringte vettu. Nå er skjermkortet snart inne.

 

Du burde betale med mastercard, er det aller beste. Bortsett fra det er amentio bra, de er jo meget rimelige på det aller meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...