smunii Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Hei har fått en server og klanen min har bestemt oss for at denne serverne kun skal ha de_dust2. Men, hvordan gjør jeg at mapet restarter etter 45 min? uten att en admin må gjøre det, den bare gjør det autmatisk. Håper på svar -Smunii-
Gjest Slettet+142 Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Legg dette til i eller endre til i cfg\Server.cfg: mp_timelimit 45 mapcycle.txt skal se slik ut: de_dust2 Jeg tror iaf det skal funke
neadii Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 rcon mp_timelimit 0 eller så må du legge til mp_timelimit 0 i server.cfg som mariyo sier.
smunii Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 Legg dette til i eller endre til i cfg\Server.cfg: mp_timelimit 45 mapcycle.txt skal se slik ut: de_dust2 Jeg tror iaf det skal funke 9296076[/snapback] hvor ligget cfg/server.cfg da? finner den ikke jeg:S
vargaz Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 ligger i cstrike mappa, uansett, skal dette være en publicserver bør du absolutt ha timelimit på! Det holder med å slette alt annet enn dd2 ifra mapcycle.cfg Med timelimit, kan man få jevnet ut lagene, også lurt å legge inn en server restart av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå