Gå til innhold

Noe galt med min Syncmaster 245B?


Sky89

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått en Samsung Syncmaster 245B inn døra. Har installert driverne slik som anvist i manualen, men ca halvparten av gangene jeg går inn på internett (ordentlig hvit bakgrunn) så blir hele skjermen "rar". Den begynner å skifte farge,blir først blåaktig, før hele skjermen blir svart. Hvordan får jeg bort dette, er det noe jeg har glemt å gjøre for å få skjermen til å virke ordentlig? Og når jeg prøver å trykke på knappen "Auto Adjust" kommer det bare at det ikke er tilgjengelig.

Endret av Sky89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp fått en Samsung Syncmaster 245B inn døra. Har installert driverne slik som anvist i manualen, men ca halvparten av gangene jeg går inn på internett (ordentlig hvit bakgrunn) så blir hele skjermen "rar". Den begynner å skifte farge,blir først blåaktig, før hele skjermen blir svart. Hvordan får jeg bort dette, er det noe jeg har glemt å gjøre for å få skjermen til å virke ordentlig? Og når jeg prøver å trykke på knappen "Auto Adjust" kommer det bare at det ikke er tilgjengelig.

9295321[/snapback]

 

Tror du skal ringe samsung i morgen jeg..

Lenke til kommentar

Hmm...Nå har ikke dette skjedd på oen timer nå, så kanskje det bare var en ledning som ikke satt ordentlig fast, håper i hvert fall på det. Men er det vanlig at man kan se en annen farge på det hvite noen steder på skjermen(blå i steden for hvit)?

Endret av Sky89
Lenke til kommentar

Hva er egentlig forskjellen på å bruke dvi-kabel og på å bruke den analoge? For kan ikke si jeg legger merke til noen forskjell i kvalitet, men antar dvi er det beste?

 

 

Svarte! Der slo skjermen seg vrang igjen, skiftet farger før hele skjermen ble svart :( I tillegg kommer det en hvit stripe over midtn av skjermen av og til, og da er det masse flimmer i bilde.

Endret av Sky89
Lenke til kommentar

Minner meg veldig om den gangen jeg hadde et skjermkort som ikke fungerte. Plutselig vrengte skjermbildet seg, og det frøs med noen gule linjer over. Hadde en følelse av at pcen fungerte i bakgrunnen. Det skjedde som regel i spill, og ikke like ofte i windows. Jo tyngre spillet var, jo kjappere skjedde det.

 

Testa på en annen pc? Og hvordan har den pcen du nå bruker fungert på andre skjermer?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...