Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blackscreen på startup (pc-en er ny bygd)


Anbefalte innlegg

hei!, jeg har nylig kjøpte varer i fra komplett. etter jeg har putte alt ned i hovedkorte så få jeg ikke nokke signal i fra skjermkort. Alt funkere helt fint, cpu spinner, harddisk jobber, skjermkort spinner. Men alikevel så er det ikke nokke skjermbilder. Hva er det som er galt? kan noen hjelpe meg?

 

Maskinvare:

EVGA nForce 680i SLI, nForce-680i SLI

Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz 1333Mhz

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 x2

Asus GeForce 8800GTX 768MB GDDR3, HDCP

Corsair Powersupply 620W, 120mm Vifte

Endret av IT-mann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Manualen din SKAL ha info om hva post code 32 betyr. Slå det opp. Jeg fant ikkeno' på nettet. (jeg lette i 30 sek :p)

9295469[/snapback]

 

 

hehe, led post code: 32... er ikke så nøye. Det som er nøye er jo da den ordentlig problemet som har med skjermkortet:S

Lenke til kommentar
Hvis du slår opp i manualen og ser hva "post code 32" betyr så kan det hende du finner ut hva som feiler PC'en din !

Mulig dette er en en feilmelding som går på skjermkort o.l

Sjekk først og fortell oss hva du finner ut.

9295853[/snapback]

 

Vel, jeg har vært å sjekka det i manualboka og det som står på post code: 32 var "Reserved", bety det nokke?

Lenke til kommentar

har prøvd og putte ram i forskjellig sporan og ingen respons i fra skjermkorte. Har vært og prøvd det i en ann maskin som har nesten helt likens kapasitert som maskinen min og ingen response der heller! :( Kan det være at skjermkorte er gåen? ser nesten ikke håpe for den lenger! :cry:

Lenke til kommentar
Kva du meiner med at det samme skjedde på den andre pc-en når du tok rammen din inni der?

 

Då viser jo det at det er rammen? :p

9296396[/snapback]

 

 

øøh, jeg teste skjermkort på den andre pc-en, ikke rammen. Og da jeg testa skjermkort på den andre pc-en så fikk jeg ikke noe respons ifra skjermkortet.

Lenke til kommentar
hei!, jeg har nylig kjøpte varer i fra komplett. etter jeg har putte alt ned i hovedkorte så få jeg ikke nokke signal i fra skjermkort. Alt funkere helt fint, cpu spinner, harddisk jobber, skjermkort spinner. Men alikevel så er det ikke nokke skjermbilder. Hva er det som er galt? kan noen hjelpe meg?

 

Maskinvare:

EVGA nForce 680i SLI, nForce-680i SLI

Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz 1333Mhz

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 x2

Asus GeForce 8800GTX 768MB GDDR3, HDCP

Corsair Powersupply 620W, 120mm Vifte

9295103[/snapback]

Hei. Dette er jo eit kjempestort kort, det er ikkje slik at noko blokkerer det slik at du fysisk ikkje får satt det skikkeleg på plass på hovedkortet??

Lenke til kommentar
Kva du meiner med at det samme skjedde på den andre pc-en når du tok rammen din inni der?

 

Då viser jo det at det er rammen? :p

9296396[/snapback]

 

 

øøh, jeg teste skjermkort på den andre pc-en, ikke rammen. Og da jeg testa skjermkort på den andre pc-en så fikk jeg ikke noe respons ifra skjermkortet.

9296421[/snapback]

 

Unnskyld, eg misforstod setninga. :)

Det ser rimelig svart ut for skjermkortet ditt ja!

Lenke til kommentar
Kva du meiner med at det samme skjedde på den andre pc-en når du tok rammen din inni der?

 

Då viser jo det at det er rammen? :p

9296396[/snapback]

 

 

øøh, jeg teste skjermkort på den andre pc-en, ikke rammen. Og da jeg testa skjermkort på den andre pc-en så fikk jeg ikke noe respons ifra skjermkortet.

9296421[/snapback]

 

Unnskyld, eg misforstod setninga. :)

Det ser rimelig svart ut for skjermkortet ditt ja!

9297421[/snapback]

 

 

Det var det jeg var redd for :( Da må jeg nesten sender det inn til komplett, og få de til og ser på utstyret..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...