zonko Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Har ikke merket at jeg mister noen funksjoner av kombinasjonen Opera og fronter. Det jeg derimot har merket, er av og til blir litt "kluss" øverst på sida, ved at rullegardinmenyen og linkene øverst har lagt seg oppå hverandre. Funker likevel, men ser litt ubrukelig ut.
Jallenbo Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Jeg har heller ingen problem med å bruke Fronter med Opera. Men nå er det et halvt år siden jeg brukte det (Opera+Fronter) sist.
TheFalcon Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 "Nettleseren " OPERA 9.23 for Win" er støttet av Fronter, men noe av funksjonaliteten vil ikke fungere tilfredsstillende på grunn av manglende teknologisk støtte i nettleseren. Dette gjelder særlig ved bruk av editoren." Hva fungerer ikke, og hva er det som mangler i Opera? Tragisk at ikke det er full støtte for Opera. 9294945[/snapback] Det eneste som mangler såvidt jeg har sett er at du ikke har mulighet til å formatere (endre størrelse,farge sette til kursiv,fet osv.) teksten du skriver i diverse tekstbokser i fronter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå