Gå til innhold

Doom på N73

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Jeg vil kjøre Doom på N73 Me men er litt redd for å fucke opp noe.

Programmet fant jeg riktignok på MySymbian, noe jeg trodde var en ganske så pålitelig side.

Men under innstalasjonen sto det at Doom ikke var kompitabelt med min telefon, selv om det var for 3rd edition. Jeg avbrøt derfor, i redselen for å ødelegge noe på den.

Noen som har prøvd c2Doom på N73 Me, eller prøvd det i det hele tatt?

Hva er det verste som kan skje?

Jeg hadde nemlig en Nokia med symbian før, hvor alt gikk galt. Den måtte sendes tilbake til Finland, og det tok over 2 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har C2DOOM på min E61. Spiller da Doom og "Counter Strike" helt fint. Jeg fikk også opp meldingen at programmet ikke var kompitabelt med min mobil, men jeg installerte det, og det fungerer helt fint. Har ikke hatt noen problemer med programmet eller mobilen etter dette.

Trenger du hjelp med noe annet som har med C2doom å gjøre, så er det bare å spørre.

Skrevet
Jeg har C2DOOM på min E61. Spiller da Doom og "Counter Strike" helt fint. Jeg fikk også opp meldingen at programmet ikke var kompitabelt med min mobil, men jeg installerte det, og det fungerer helt fint. Har ikke hatt noen problemer med programmet eller mobilen etter dette.

Trenger du hjelp med noe annet som har med C2doom å gjøre, så er det bare å spørre.

9279498[/snapback]

Kan du sende link til counter strike på pm?

Skrevet

Nei det fungerte visst ikke likevel.

Det funka første gang jeg starta det, men med utrolig lav oppløsning.

Etterpå sto bare telefonen driitlenge og merket ikonet, før det etter ca 5 minutter kom en sikkerhetsfeil. :p

Bare sletta det igjen. Noen som vet om noen andre gode klassikere? :p

Skrevet
Nei det fungerte visst ikke likevel.

Det funka første gang jeg starta det, men med utrolig lav oppløsning.

Etterpå sto bare telefonen driitlenge og merket ikonet, før det etter ca 5 minutter kom en sikkerhetsfeil. :p

Bare sletta det igjen. Noen som vet om noen andre gode klassikere? :p

9295006[/snapback]

Klassikere til C2doom? Eller andre emulatorer? Jeg har Monkey Island 1 og 2 på mobilen også. Bruker ScummVM emulator. Noen som er interessert, så si ifra ;)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...