Gå til innhold

Classic Collection Myst. Hva er dette?


Anbefalte innlegg

Jeg var på byen i dag og så spillet Myst i butikken. Siden jeg har hørt så mye bra om dette spillet, kjøpte jeg det. Jeg puttet spillet i PCen og skulle innstallere, men ingenting skjedde. Det står bak på coveret at man må ha Win 3.1, Win 95 eller Win 98 for å spille, så jeg søkte litt rundt på nettet for å finne ut om det gikk an å få det til å funke på Vista. Da fant jeg ut at jeg ikke viste hva slags verson av spillet jeg hadde. Øverst på coveret står det "CLASSIC COLLECTION" også er det et bilde av et cover på coveret. Omtrent slik det er på premiun-spillene på PlayStation. Under bildet er det logoen til firmaet "Vision Park" som har en hjemmeside som ikke eksisterer lenger. Er dette den originale Myst eller er det RealMyst eller er det noe annet? Må jeg installere Win 98 for å spille det eller finnes det en emulator?

 

Når jeg søker på "classic collection myst vision park" på Google får jeg ikke ett eneste treff. Skal ikke dette være en av de mest bestselgende spillene som er laget da? Kanskje eller har jeg fått tak i en piratversjon?

 

Takker for svar!

Endret av elbeem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...