Slugge Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 ett spørsmål, hvordan kan jeg få tv skjermen til å vises på pc-skjermen? jeg vil gjerne prøve å spille ps3 på min pc skjerm ettersom jeg ikke har HD-tv, men har HD-pc skjerm... jeg får til å vise det på pcen til tven men ikke omvendt, bruker vista... HJELP!
P-in-P Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Har generelt lite peiling på dette området, men her er et par muligheter; Skaff deg et ViVo skjermkort - ViVo står for "video in, video out", med dette kan du koble skjermsignalene fra TV til PC-en. Om du har bildeutgang på TV-en din må du finne ut selv. Lyd må du koble fra TV-en til en lydinngang på lydkortet. Skaff deg et TV-kort - Da tar du inn antennesignal til PC-en.
Slugge Skrevet 13. august 2007 Forfatter Skrevet 13. august 2007 jeg har ViVo kort i pcen, men det jeg lurer på er hva instillinger i vista som må gjøres
P-in-P Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Tror nok du må ha standalone programvare for at det skal funke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå