-Jungeldyret Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Da har jeg registrert meg, nick - Jungeldyret
Piratpjokken Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 (endret) Galskapen...... Du din... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor verdige motstander Dette var et arti tidsfordriv må jeg si! Man skal lete lenge etter noe slikt.. Og det minte meg litt om "plasma pong". Nesten like morsomt! Edit: Mens jeg satt her og ventet på den nye maskinen min (dell vostro), tenkte jeg at jeg skulle se innom BB for å se om der var noen. Joda, og heldige meg fant ingen ringere en d00gh, personen ranket som nummer 1 (jeg har rank 21). Dette kan lbi morsomt tenkte jeg og sendte en spillinvitasjon til han. "Nei, det går sikkert ikke, ser ikke pingen din" sa han til meg (da på engelsk). Akkurat da startet kampen. Jeg har ikke hatt det så morsomt i og med at jeg slo han de 3-4 gangene vi spillte Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 15. august 2007 av Petersk91
SideburnsKongen Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Ossen fukner detta med xp og coins? Hva kan man bruke coins til? Og hva har lvl å si?
Xolan Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Du bruker coins til å gjøre wagers på matchene. Om du vinner får du tilsvarende tilbake i XP. Når du når neste "nivå" kan du øke stats (raskere pad, sterkere pad etc).
Zyko Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Var ganske gøy ja. Gikk ikke så dårlig, tapte 3-1 mot d00gh med expert drag Heter btw Zyko.
Triplex987 Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg tapte 3-2 mot d000hg! heter Triplex987, btw
SideburnsKongen Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg tapte mot de fleste.. Berg som nick..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå