Gå til innhold

husker noen spillet? warlords battlecry...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

HEY! :cool:

for ca 5 år siden spilte jeg et utrolig tøft spill, warlords battlecry noe..

gammelt, ja men tøft!

desverre ble spillet borte når jeg flyttet. vet noen hvordan jeg kan få tak i dette??

Endret av blaxtro
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gammelt spill og er vanskelig og få tak i....

Kan F. eks prøve underdogs el no, kompaniet som lagde det har gått nedenom og hjem, så det er abondonware og mest sansynligvis lovlig og laste ned.

Du kan eventuelt prøve Warlords Battlecry 2 som jeg synes er den beste i serien. Warlords Battlecry 3 er lagd av Enlight, og har litt mer fancy grafikk, men gameplayet er ikke like kult syns jeg :/

Skrevet (endret)

Har aldri hatt sansen for spillet selv, men vet mange skryter av det. Skal visst være veldig vanedannende.

Har spillt demoen, men ble ikke akkurat imponert. Ser og føles teit, men det vokser sikkert med tiden ;)

Via linken nedenfor, finner du 2 leverandører som leverer spillet for usle 75 Nkr.

Riktignok utenlandske, men seriøse butikker. Dessuten er prisen under den magiske grensen på 200 Nkr (unnlatt fortolling)

Har du et visakort er det ingen grunn til å la være å bestille.

http://www.spillpriser.no/

OBS: Du finner også en mengde på :

http://www.ebay.co.uk/

Endret av dapre
Skrevet

Digger virkelig Warlords Battlecry spillene, selv om de egentlig ikke oser kvalitet er det timevis med bra underholdning. Så digg med så mange forskjellige lag, og helter. Jeg anser det som et lite kjent konge spill.

Skrevet

Ah, Warlords Battlecry er et spill jeg ikke har spilt på lenge. Husker jeg og broren min hadde en liten hvem har best helt konkurranse på gang, og vi kom vel frem til at det egentlig var illusjonisten som var den mest mektige av dem :) Det å gå med "helten" alene mot motstanderens hære for å forvandle flesteparten om til diverse dyr var enormt underholdende :D

Skrevet

Yeah, Warlords Battlecry er et spill jeg har spilt lenge nå.

Har faktisk spillet i skuffen siden av meg her.

Det er bare et veldig godt gjennomført spill som jeg støtt og stadig

tar fram for å kose meg litt :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...