bruker234 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 (endret) HEY! for ca 5 år siden spilte jeg et utrolig tøft spill, warlords battlecry noe.. gammelt, ja men tøft! desverre ble spillet borte når jeg flyttet. vet noen hvordan jeg kan få tak i dette?? Endret 13. august 2007 av blaxtro
Camper_killer Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Gammelt spill og er vanskelig og få tak i.... Kan F. eks prøve underdogs el no, kompaniet som lagde det har gått nedenom og hjem, så det er abondonware og mest sansynligvis lovlig og laste ned. Du kan eventuelt prøve Warlords Battlecry 2 som jeg synes er den beste i serien. Warlords Battlecry 3 er lagd av Enlight, og har litt mer fancy grafikk, men gameplayet er ikke like kult syns jeg :/
dapre Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 (endret) Har aldri hatt sansen for spillet selv, men vet mange skryter av det. Skal visst være veldig vanedannende. Har spillt demoen, men ble ikke akkurat imponert. Ser og føles teit, men det vokser sikkert med tiden Via linken nedenfor, finner du 2 leverandører som leverer spillet for usle 75 Nkr. Riktignok utenlandske, men seriøse butikker. Dessuten er prisen under den magiske grensen på 200 Nkr (unnlatt fortolling) Har du et visakort er det ingen grunn til å la være å bestille. http://www.spillpriser.no/ OBS: Du finner også en mengde på : http://www.ebay.co.uk/ Endret 13. august 2007 av dapre
hugRmunR Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg fant det 100% originalt (stor eske) på den lokale Free Record Shop sjappa ^^
bruker234 Skrevet 13. august 2007 Forfatter Skrevet 13. august 2007 *host*lastened*host* 9272090[/snapback] har søkt, kom opp en men gikk ikke..
MathHouse Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Har spillet liggende i cdhylla (alle manualer og eske er gjemt et eller annet sted også). Geinalt spill, tøft at heltene kan få så sinnsykt mange forskjellige abilities og at en kan få ekstra folk/penger av å løse gåter etc http://www.freerecordshop.no/pages/product...D=20208&navid=4
Wartom Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Warlords Battlecry II og III for teh win Warlords Battlecry II Campaign.... aaaaaah... behagelig spilling...
Crispin Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Digger virkelig Warlords Battlecry spillene, selv om de egentlig ikke oser kvalitet er det timevis med bra underholdning. Så digg med så mange forskjellige lag, og helter. Jeg anser det som et lite kjent konge spill.
Odovacer Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Ah, Warlords Battlecry er et spill jeg ikke har spilt på lenge. Husker jeg og broren min hadde en liten hvem har best helt konkurranse på gang, og vi kom vel frem til at det egentlig var illusjonisten som var den mest mektige av dem Det å gå med "helten" alene mot motstanderens hære for å forvandle flesteparten om til diverse dyr var enormt underholdende
Mr Walrus Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Yeah, Warlords Battlecry er et spill jeg har spilt lenge nå. Har faktisk spillet i skuffen siden av meg her. Det er bare et veldig godt gjennomført spill som jeg støtt og stadig tar fram for å kose meg litt
Piratpjokken Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Jeg søkte på gamer.no etter det, og der fikk jeg opp som cover: ROCKY Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Uansett, der stod en pris på spillet der..
Mr Walrus Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Jeg har altså bare prøvd Warlords Battlecry 2. Er oppfølgeren noe bedre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå