demiurgen Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 jeg leter etter ett kalender-program som kan være felles for mange brukere. slik at hvis jeg setter inn et møte med to av mine kolegaer kl 9 på torsdag så får de beskjed om det. kalenderen må være åpen slik at alle kan gå inn å se hva som er planlagt for idag og selv legge inn ting i kalenderen. noen som vet om noe slikt? kan thunderbird/lightning gjøre dette?
hernil Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 har du sett på Google Calender? om thunderbird+lightning/sunbird kan gjøre det vet jeg ikke, men GC er jo over nett og burde funke ganske bra til det du trenger...
demiurgen Skrevet 14. august 2007 Forfatter Skrevet 14. august 2007 har du sett på Google Calender?om thunderbird+lightning/sunbird kan gjøre det vet jeg ikke, men GC er jo over nett og burde funke ganske bra til det du trenger... 9270799[/snapback] men den er ikke åpen slik at alle kan gå inn å se på min kalender.
hernil Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 du kan velge å dele kalenderen under "administrer kalendere".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå