My2Cents Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 (endret) Bladestorm demo ute (JPN Store) Du må ha en JPN konto for å laste ned. Har du ikke en så følg denne guiden her for å lage en. Developer walkthrough video Endret 11. august 2007 av My2Cents
Bebeluv Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Jeg har testet det ja, virker helt greit, grafikken var ikke mye å skryte av, men spillet føltes bra ut. Bortsett fra at jeg ikke kan det krussedullet, så skjønner ikke heeelt hva spillet går utpå la det her også istede for bare i felles tilfelle den ble slettet.
My2Cents Skrevet 11. august 2007 Forfatter Skrevet 11. august 2007 (endret) Synes det virker lovende. Grafikken er bra nok til å være et slik type spill. Det er 100 vis av folk på skjermen samtidig og det går helt flytende. Måtte også bare trykke her og der, da jeg ikke skjønner av så mye av teksten Gleder meg til å teste spillet med engelsk tekst Endret 11. august 2007 av My2Cents
Bebeluv Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Går det ikke ann og stille inn demoen på engelsk tekst? For den walktrough videon var det jo engelsk
My2Cents Skrevet 11. august 2007 Forfatter Skrevet 11. august 2007 De brukte nok en annen versjon av demoen med engelsk tekst
Lil-H Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Testet det så vidt i går. SKjønte ganske lite av hvordan det hele foregikk.. Fikk bl.a. bare attacka folk når jeg trykket på [], litt merkelig. Vel, kanksje jeg downer på nytt hvis det kommer til EU/US. Det minte litt om Baulder's Gate i starten, men etter jeg hadde spilt det litt virket det ikke slik alikevel. Et Baulder's Gate spill til PS3 hadde gjort seg
puffyp Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Et Baulder's Gate spill til PS3 hadde gjort seg 9268658[/snapback] DET hadde vært konge!
Lil-H Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Tenk dere de fantastiske Co-op muligheten. 7 spillere samtidig på en skjerm o_O Meen, noen som vet noe om når dette Bladestorm spillet evt kommer som demo i et forståelig språk?
Bluesummers Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Testa engelsk demo nå.... Dette er faen meg bra! Første spillet jeg kommer til å kjøpe til PS3en min som jeg har hatt en _god_ stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå