Raimi93 Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Hei. jeg har glemt mitt hemmelige svar .. men husker e-posten og CDKey' en.. noen som vet hvordan jeg kan få den tilbake ?
neadii Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Prøv å lete litt på Steam-Support. Tror det skal gå ann å få tilbake accounten om du klarer å bevise at den er din. F. eks. at du tar ett bilde av CD-Keyen og sender til Steam. OffTopic: Hvorfor så mange smileys og hvorfor ha fet skrift hele veien?
vStyle Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Står det hemmelige spørsmålet der i det hele tatt? Da jeg glemte passordet mitt for noen måneder siden og skulle få det tilbake gjennom hemmelig svar sto ikke spørsmålet der, bare "Secret Answer:". Patetisk.
Raimi93 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Skrevet 11. august 2007 Står det hemmelige spørsmålet der i det hele tatt? Da jeg glemte passordet mitt for noen måneder siden og skulle få det tilbake gjennom hemmelig svar sto ikke spørsmålet der, bare "Secret Answer:". Patetisk. 9257487[/snapback] Det Hemmelige Spørsmålet får jeg på e-post.. lol
Raimi93 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Skrevet 11. august 2007 Prøv å lete litt på Steam-Support.Tror det skal gå ann å få tilbake accounten om du klarer å bevise at den er din. F. eks. at du tar ett bilde av CD-Keyen og sender til Steam. OffTopic: Hvorfor så mange smileys og hvorfor ha fet skrift hele veien? 9257423[/snapback] hvorfor ikke xD
neadii Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 -snipp- 9257423[/snapback] -snapp- 9258836[/snapback] Les retningslinjene og nettetiketten så finner du det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå