Gå til innhold

D&D 3,5 Forgotten Realms med OpenRPG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi kan samles for en runde til neste lørdag. Ikke denne lørdagen men neste der igjen. Akkurat tid på dagen må jeg komme tilbake til dere med. Jeg har noe annet jeg skal da tror jeg så jeg gir beskjed nærmere.

Endret av RogueAlien
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Da er jeg dessverre i USA :(

Skrevet

Nå til helga. Vi kan jo prøve da. Hvis mange nok av de andre kan da? Det må være enten lørdag eller søndag da. Jeg kan nok forsåvidt også i uka men ikke onsdag, torsdag og fredag.

Skrevet
Nå til helga. Vi kan jo prøve da. Hvis mange nok av de andre kan da? Det må være enten lørdag eller søndag da. Jeg kan nok forsåvidt også i uka men ikke onsdag, torsdag og fredag.

Forusatt at jeg får vite litt tid i forveien regner jeg med at jeg kan.

Skrevet

Ok jeg vet ikke om dere synes jeg satte opp rommet for sent eller om dere (utenatt Noobish_ Geek) ikke har kommet i det hele tatt. Men vi må nødt til og finne en lik tid og møtes på. Og da må folk møte opp også. I hvertfall skriv litt her på tråden.

Skrevet

Sorry, men for meg kom det litt brått på. Siden det så ut som om det ikke blei noe denne helga avtalte jeg bort kveldene. Jeg skal forsøke å se om jeg kan få til å dukke opp i morgen, men det hadde i alle tilfeller vært enklere med litt tidligere annonsering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...