Gå til innhold

Lamborghini diablo bilde


mar1u5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ooo, fin bil :D

 

Når bildet lasta opp på dataen min (har treg data, så det gikk tregt) kom den opp litt etter litt… Jeg prøvde å se etter bilen, men den kom jo aldri, så jeg tenkte ”hum, dette var ikke en bil, er det en bygning med det navnet?”

I begynnelsen tenkte jeg at det ikke hadde spilt noen rolle hvilken bil som har stått der… hadde egentlig sett for meg et tøffere bilde av bilen da jeg så overskriften.

Som netrex skrev - jeg ville ikke ha plassert den så langt nede i hjørnet..

 

 

Jeg liker bildet, jo mer jeg ser på det. Fargene er flotte, på bilen og omgivelsene rundt.

Lenke til kommentar

Siden du sier at du var så heldig at du fikk tafset litt på en Lamborghini trodde jeg med en gang at bilen ville være i sentrum. Men du gjorde noe helt annet, synes det ble veldig greit, men om du ville fått frem bilen hadde det sikkert vært lurt å plassert den et annet sted i bilde. Føler den blir litt "anonym" der.

Lenke til kommentar

Må si jeg kan ikke helt se hvor en Diablo er anonym, men det er kanskje bare meg :D

 

Hadde også ventet at bilen skulle være mer fremtredende i bildet, men det fungerer egentlig slik du har gjort det nå og. Men du fortjener deng hvis du kom over den bilen der og det eneste bildet du har er det der ;) Skulle likt å se litt flere close-up bilder.

Lenke til kommentar
Men du fortjener deng hvis du kom over den bilen der og det eneste bildet du har er det der ;) Skulle likt å se litt flere close-up bilder.

9256885[/snapback]

 

Hadde noen timer sammen med bilen, og tok nesten 600 bilder.

 

Close up :hmm:

 

diablo01.jpg

 

Close enough? :D

 

Bilen er plassert slik den er, da jeg ikke er en tilhenger av bil-fotografi hvor det kun er bilen som er i fokus. Jeg vil at det skal være en helhet i bilde, noe "mer"... Bryr meg ingenting om det ser naturlig ut eller ikke, men er mye mer opptatt av at bilde skal ha en slags stemning. Godt eksempel:

 

diablo03.jpg

Endret av mar1u5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...