Gå til innhold

Erstatter for Samsung DSR 9500 VIA CI


Anbefalte innlegg

Hepp!

 

Som det framkommer av tittelen, trenger jeg _litt_ hjelp til å finne en satelittmottaker som for overnevnte mottaker. Samsungen tok kvelden ser det ut som. Kommer bare "9500" på displayet i et par sekunder så blir alt borte når den settes i strømmen. (Muligens noen har en løsning på dette?)

 

Jeg kan ikke noe om parabol eller satelittmottakere, men grunnet familiemas, må jeg som har litt teknisk innsikt ta saken i mine hender :innocent:

 

Satelittmottakeren har vært brukt til å se utenlandske kanaler. Jeg har lest opp litt ang mottakere og hva de inneholder. Vi brukte et kort som satt i (conax / viaccess slotten), og dette bør det være støtte for på den nye også. Jeg vet ikke hva annet jeg må se på når jeg skal kjøpe satelittmottakere, muligens noen kan gi meg litt tips?

 

Jeg har lest litt om Dreambox også, men det ser ut til å være litt for avansert for familiens bruk, særlig siden jeg studerer i en annen by, og ikke er her alltid for å finne ut av det. Ser også at den billigste dreamboxen ligger rundt 2500 kr, skulle gjerne hatt noe billigere.

 

Kan dere slenge opp noe forslag som kan erstatte Samsungen?

Ser Komplett har noen, http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10304, hvordan er den billigste som nevnes der (Triax) ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...