Gå til innhold

Vurderer FP241VW, erfaringer?


Vu-caN

Anbefalte innlegg

Har sett litt på skjermer i det siste, og ønsker en skjerm i 24", som skal være bra til gaming og video. Har overvåket FP241VW de siste ukene, og lagt merke til at den har fått veldig bra i mange tester.

 

Hos overclockersclub, techcentral, og 3Dgameman.

 

Har også lagt merke til at den stadig går ned i pris.

 

Har ikke sett noen har testet den med HD-filmer enda, og hvordan den takler pixel-mapping i 1080.

 

Skjermen er litt dyrere enn de andre litt mer økonomiske valgene, så er litt i tvil om det er verdt penga. Savner derfor flere erfaringer fra normale brukere.

 

Flere som vurderer denne skjermen, som har info å komme med?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Siden det var så mange entusiaster forummedlemmer her som responderte i fyr og flamme, så har jeg nå bestilt meg en slik en. Blir artig å se hvordan den gjør seg. Til å gjøre det så bra i tester, så synes jeg det er rart at det er så lite diskusjon om den her på forumet. Kan jo ha noe med samsung245b å gjøre.

Lenke til kommentar

Hei, har selv en 241W med den nye firmwaren som støtter 1:1 pixelmapping. Har sett diverse steder at noen har klaget på denne også. Her funker det upåklagelig via DVI og HDMI (kun testet med oppskalert 1080P signal fra Yamaha DVD-S1700, funket upåklagelig, dog.)

 

Så både VW og WZ modellene bør ha fungerende 1:1 pixelmapping, siden de er byere modeller. Alt annet ville overrasket meg.

 

Edit: Er ellers enig angående ramma på VW.. Hva tenkte de egentlig på? :/

Endret av Daysleeper
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...